• 05.11.24, 17:23

Zalando müügitulemused kasvavad ja jätkab investeerimist tehnoloogiasse

Veebipõhise rõivamüüja Zalando müügikäive kosus kolmandas kvartalis 5% ning kasv toimus nii B2C kui ka B2B sektoris. Ettevõte planeerib jätkuvalt investeerida kliendi lojaalsusesse, elustiilipakkumistesse ja logistikasse.
Zalando
  • Zalando
  • Foto: Mika Baumeister / Unsplash
Edasiste kasvuvõimaluste leidmiseks investeerib ettevõte oma strateegia põhivaldkondadesse, nagu klientide lojaalsuse suurendamisesse, elustiilipakkumiste laiendamisesse, moekaupade meelelahutuslikumaks muutmisesse ja Euroopa logistikavõrku.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.09.25, 13:08
Baltikumi suurim turustaja märkab: Sanitex tõi Toidupangale poole aastaga ligi 10 000 kilogrammi abi
Üle kolmekümne aasta turul olnud, 1992. aastal asutatud Baltikumi suurim hulgi- turustus- ja logistikaettevõte Sanitex lõi käed Toidupangaga ja kutsub sama tegema ka teisi ettevõtteid. Poole aastaga on nad abistanud majanduslikult keerulisel ajal abivajajaid pea 10 000 kilogrammi toidu- ja esmatarbekaupadega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele