• 07.11.24, 11:24

Wolt lööb käed Revolutiga

Wolt alustas koostööd pangandusiduga Revolut, mille raames saavad Revoluti Premium, Metal ja Ultra pakettide omanikud omale automaatselt Wolt+ liikmelisuse.
Wolt toidukuller. Tallinn (EST). Foto: Andras Kralla, Äripäev/Scanpix Baltics
  • Wolt toidukuller. Tallinn (EST). Foto: Andras Kralla, Äripäev/Scanpix Baltics
  • Foto: Andras Kralla
Partnerlus annab Revoluti Premium, Metal ja Ultra tasuliste pakettide omanikele võimaluse nautida kõiki Wolt+ hüvesid selle eest eraldi kuutasu maksmata. Wolt+ liikmelisusega kaasneb piiramatu tasuta kojuvedu ja ainult liikmetele mõeldud eripakkumised kohalike restoranide, toidupoodide ja jaemüüjate tootevalikust. Koostöö hõlmab 17 Wolti Euroopa turgu, nende seas Eestit.

Seotud lood

Uudised
  • 10.10.24, 12:18
Wolti äppis on 10 aastaga tehtud 700 miljonit tellimust
Kümne tegutsemisaasta ja enam kui 700 miljoni tellimusega on ühtlasi selgeks saanud, et nii Eestis kui ka mujal turgudel on inimeste lemmiktoiduks burgerid, mida on tänaseks tellitud enam kui 130 miljonit.
Uudised
  • 24.09.24, 15:00
Wolti statistika: eestlased ühendavad tihti Aasia toidu ja juustuburgerid
Tänavu juunist alates saab Wolti äppist tellida kahest erinevast kohast ühe kojuveotasu eest. Topelttellimuse funktsiooni kasutatakse palju toidu- ja tarbeesemete ostude ühildamiseks. Baltikumis lisatakse tellimustele kõige rohkem juurde banaane ja juustuburgereid, aga populaarne on ka Kārumsi kohukeste tellimine.
Uudised
  • 26.06.24, 11:22
Wolt hakkas pakkuma topelttellimuse võimalust
Kulleriteenuse pakkuja Wolt võimaldab tellida korraga kahest erinevast kohast ühe kojuveotasu eest. Topelttellimus muutub Eesti kliendibaasile kättesaadavaks järk-järgult.
Uudised
  • 19.04.24, 09:31
Wolt avalikustas klientide ostukorvi sisu
Eesti, Läti ja Leedu inimeste ostuharjumustes on erinevused ja kindlad mustrid, avaldas Wolt Marketi Baltikumi juht Joonas Orpana.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele