Wolt alustas koostööd pangandusiduga Revolut, mille raames saavad Revoluti Premium, Metal ja Ultra pakettide omanikud omale automaatselt Wolt+ liikmelisuse.
Wolt toidukuller. Tallinn (EST). Foto: Andras Kralla, Äripäev/Scanpix Baltics
Foto: Andras Kralla
Partnerlus annab Revoluti Premium, Metal ja Ultra tasuliste pakettide omanikele võimaluse nautida kõiki Wolt+ hüvesid selle eest eraldi kuutasu maksmata. Wolt+ liikmelisusega kaasneb piiramatu tasuta kojuvedu ja ainult liikmetele mõeldud eripakkumised kohalike restoranide, toidupoodide ja jaemüüjate tootevalikust. Koostöö hõlmab 17 Wolti Euroopa turgu, nende seas Eestit.
Kümne tegutsemisaasta ja enam kui 700 miljoni tellimusega on ühtlasi selgeks saanud, et nii Eestis kui ka mujal turgudel on inimeste lemmiktoiduks burgerid, mida on tänaseks tellitud enam kui 130 miljonit.
Tänavu juunist alates saab Wolti äppist tellida kahest erinevast kohast ühe kojuveotasu eest. Topelttellimuse funktsiooni kasutatakse palju toidu- ja tarbeesemete ostude ühildamiseks. Baltikumis lisatakse tellimustele kõige rohkem juurde banaane ja juustuburgereid, aga populaarne on ka Kārumsi kohukeste tellimine.
Kulleriteenuse pakkuja Wolt võimaldab tellida korraga kahest erinevast kohast ühe kojuveotasu eest. Topelttellimus muutub Eesti kliendibaasile kättesaadavaks järk-järgult.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.