Kulleriteenuse pakkuja Wolt võimaldab tellida korraga kahest erinevast kohast ühe kojuveotasu eest. Topelttellimus muutub Eesti kliendibaasile kättesaadavaks järk-järgult.
„ Soovime olla justkui kaubanduskeskus telefonis, kust on ühe korraga võimalik teha kõik vajalikud ostud. Uus funktsioon on järjekordne samm selles suunas,“ sõnab Wolti Baltikumi juht Mantas Lomsargis.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.