• 26.11.24, 11:06

Hüpe autoturul: isegi proovissõiduks on raske aega saada

Vähem kui poolteist kuud enne automaksu ja autode registreerimismaksu kehtima hakkamist on kõige aktiivsemad autoostjad need, kes jahivad endale suuremat autot. Inimeste suurt huvi näitab 80% tõusnud proovisõitude ning samaväärselt kasvanud tellimuste arv.
Janek Eskori sõnul lähevad aastalõppu kõige paremini kaubaks linnamaasturid ja suuremad autod, mille registreerimismaks on alates uuest aastat kõige kopsakam
  • Janek Eskori sõnul lähevad aastalõppu kõige paremini kaubaks linnamaasturid ja suuremad autod, mille registreerimismaks on alates uuest aastat kõige kopsakam
  • Foto: Marko Paloveer
Topauto statistikast selgub, et oktoobris kasvas proovisõitude arv 80% võrra ning tellimusi tuli võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 82% enam. Müügikasv on toimunud nii uute kui ka kasutatud sõidukite seas.

Seotud lood

Uudised
  • 01.08.24, 09:15
Automüüja: uue auto ostja võib olla hiljaks jäänud
Eesti inimeste madal kindlustunne on tinginud languse käesoleva aasta automüügis, kuid teatud juhtudel ka uue auto ostu või vana väljavahetamise soovi edasilükkamine automaksu selginemise ajaks. Elke Tallinna tegevjuht Raido Rosenfeld toob välja, et enne 2025. aasta algust ei pruugi mõned mudelid enam Eestisse jõudagi.
Uudised
  • 05.09.24, 11:57
Auto valikul on noorte jaoks olulised eelkõige ostuhind ja hoolduskulud
Sel suvel SEB korraldatud uuringust selgus, et 18-29-aastaste noorte hinnangul on auto valikul peamisteks kriteeriumiteks ostuhind ja hoolduskulud. Keskkonnasäästlikkust peetakse teisejärguliseks.
TOP
  • 22.11.24, 13:40
Saja Eesti parema hulka jõudis 24 kaubandusettevõtet
Neljapäeval avalikustatud Äripäeva Eesti edukamate ettevõtete TOP 100 hulgast moodustasid pea neljandiku kaubandussektori ettevõtted.
Uudised
  • 07.11.24, 10:45
Eesti automüügiturg kasvas oktoobris mühinal
Möödunud kuu oli Eesti automüügiturul eriti elav, sest sõiduautode ja tarbesõidukite müügid tõusid võrreldes möödunud aastaga koguni 44,3%.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele