• 02.12.24, 18:35

Must reede on eestlaste südamed võitnud: kaupmehed pingutasid aina suuremate allahindlustega

Rocca al Mare ja Kristiine keskustes toimus Mustast reedest inspireeritud terve nädal kestev kampaania Must Laine, mille allahindlused näitasid seda, et 10-20-protsendiliste allahindluste aeg on läbi – jaekaubandus on astunud tugeva sammu, et konkureerida e-kaubanduse superpakkumistega.
Must reede on eestlaste südamed võitnud: kaupmehed pingutasid aina suuremate allahindlustega
  • Foto: Andras Kralla
Rocca al Mare ja Kristiine keskuste turundus- ja kommunikatsioonijuhi Helina Leifi hinnangul näitavasid tänavused pakkumised seda, et 10- ja 20% allahindluste aeg Musta Reede ajal on möödas ja kaupmehed tõesti pingutavad, et klientidele sel perioodil ahvatlevaid pakkumisi teha.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.11.25, 15:44
Selver kutsub osalema heategevuskampaanias väikeste patsientide heaks
11. novembril käivitub Selveri heategevuskampaania „Koos on kergem", mis toetab 16 haigla laste- ja sünnitusosakondi üle Eesti. 23 aastat kestnud projekti käigus on kogutud üle 1,5 miljoni euro.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele