• 09.12.24, 09:37

Neljandik eestimaalasi plaanib jõulukulutusi vähendada

SEB iga-aastasest jõulueelsest tarbijauuringust selgus, et 56% Eesti elanikest plaanib jõulukinkidele kulutada kuni 250 eurot. Samas soovib neljandik eestimaalastest tänavu oma kulutusi jõulukinkidele vähendada ning üha enam jahitakse sooduspakkumisi.
Neljandik eestimaalasi plaanib jõulukulutusi vähendada
  • Foto: Freestocks.org
Märkimisväärne osa Eesti elanikest on praeguse majandusliku ebakindluse tõttu jõulukulutuste osas ettevaatlikum. Kuigi enamik plaanib jõule tähistada sarnaselt eelmisele aastale, soovib veerand küsitlusele vastanutest siiski oma kulutusi kinkidele vähendada. „See võib paljude perede jaoks tähendada soodsamate ning isikupärasemate kingituste tegemist või põhjalikumat eelarve planeerimist. Ehkki on ka neid, kes kavatsevad eelarvet suurendada, on näha, et inimesed püüavad leida tasakaalu rahaga seotud otsuste ja jõulude tähistamise vahel,” ütles SEB eraklientide segmendi projektijuht Victoria Tkatš.

Seotud lood

Saated
  • 03.12.24, 14:35
Klicki juht: kliente käib vähe, raiskame iga päev vähemalt kaks tundi
Elektroonikapoe Klick Eesti juhatuse liige Kaire Koik selgitas, et kaubanduskeskused on õhtuti tühjad ning kokku raisatakse iga päev igas keskusel tööaega kui ka muud ressurssi kokku vähemalt kaks tundi.
Uudised
  • 18.11.24, 11:04
Maxima Eesti: jaekaubanduse langust leevendavad saabuvad ostupühad
Euroopa Liidu liikmesriikide vaates on Eesti jaekaubanduse maht olnud viimastel kuudel kõige järsema langusega. Lähikuude tarbimist mõjutab suurte kampaaniate algus, mille edukus peitub selles, kuidas turuosalised teineteisest eristuda suudavad.
Uudised
  • 05.12.24, 10:09
E-kaubanduse statistika jõulude eel: kes ostab kingid varakult ja kes viimasel hetkel?
Smartpost Itella poolt läbi viidud uuring heidab pilgu Eesti elanike ostuharjumustele jõulude eel. E-kaubanduse kasutamine kingituste ostmiseks on muutumas üha populaarsemaks, kuid uuring näitab selgelt, et ostuharjumused varieeruvad vanuse, elukoha ja sissetuleku järgi.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.01.25, 15:15
LHV: e-poe müügikanali tähtsust ei saa enam eirata
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele