• 05.12.24, 10:09

E-kaubanduse statistika jõulude eel: kes ostab kingid varakult ja kes viimasel hetkel?

Smartpost Itella poolt läbi viidud uuring heidab pilgu Eesti elanike ostuharjumustele jõulude eel. E-kaubanduse kasutamine kingituste ostmiseks on muutumas üha populaarsemaks, kuid uuring näitab selgelt, et ostuharjumused varieeruvad vanuse, elukoha ja sissetuleku järgi.
E-kaubanduse statistika jõulude eel: kes ostab kingid varakult ja kes viimasel hetkel?
  • Foto: Smartpost Itella
20% inimestest, kes ostavad jõulukingid veebist juba mitu kuud enne pühi, on enamasti naised, kes elavad maapiirkondades ning kelle peres on viis või enam liiget. Nende varajane planeerimine näitab teadlikkust ja soovi vältida viimase hetke sagimist.

Seotud lood

Uudised
  • 02.12.24, 19:06
Kuidas valmistada e-pood, mis müüb?
Tänases päevas ja ajas on e-pood paljudele äridele väga oluline müügikanal. Kahjuks või õnneks ei ole kõik e-poed valmistatud võrdväärselt ja ei kasuta kaugeltki ära oma kogu potentsiaali.
Uudised
  • 29.10.24, 10:45
Milline veebipood kutsub ostma?
Keskpanga prognoosi kohaselt on majandus hakanud taastuma, mis tingib selle, et e-kaupmehel on vaja kliendi tagasimeelitamiseks ja hoidmiseks senisest veelgi enam pingutada.
Uudised
  • 25.10.24, 13:30
Kuidas saab Eesti kaupmees väljapoole murda?
Sekslelude poodnik teeks täna alustades paar asja teisiti
Kaubanduse Aastakongressil rääkisid kohalikud kaupmehed Kirki Kubri, Urmas Hiie ning Kristjan Luha olulistest punktidest, kuidas saab eestlasest jaekaupleja välisturgudel hästi silma paista
Uudised
  • 01.10.24, 16:28
Ajale jalgu jäänud e-poega võib klientidest ilma jääda
Manuaalsed protsessid söövad raha, aega ja närve. Kui soov konkureerida rahvusvaheliste veebipoodidega või niisamagi pakkuda head kasutajasõbralikkust, tuleb protsesse automatiseerida, kirjutab Askly juht Sandra Roosna.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele