• 01.10.24, 16:28

Ajale jalgu jäänud e-poega võib klientidest ilma jääda

Manuaalsed protsessid söövad raha, aega ja närve. Kui soov konkureerida rahvusvaheliste veebipoodidega või niisamagi pakkuda head kasutajasõbralikkust, tuleb protsesse automatiseerida, kirjutab Askly juht Sandra Roosna.
Täna soovivad kliendid vastuseid oma küsimustele võimalikult kiiresti.
  • Täna soovivad kliendid vastuseid oma küsimustele võimalikult kiiresti.
  • Foto: Erik Prozes
Kas ka sinu klienditugi vastab päevast-päeva käsitsi küsimustele nagu: “Kaugel mu pakk on?” Siis tea, et oled oma süsteemidega eelmises sajandis ning rahvusvaheliste e-poodidega sa sedasi konkureerida ei suuda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.12.25, 12:05
Selveri jõululettidel kolm pidulikku praadi ja söödavad päkapikumütsid – peakokk jagab nippe, kuidas jõululauda stressivabalt planeerida
Jõulud lähenevad ja koos nendega ka mitu suurt küsimust: mida seekord jõululauale panna, kes selle valmis teeb ja kuidas toitu säästlikult planeerida? Selveri lihameistrid ja pagarid on sel aastal aitamas nii traditsiooniliste maitseelamuste kui ka üllatavate uuendustega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele