Ajale jalgu jäänud e-poega võib klientidest ilma jääda
Manuaalsed protsessid söövad raha, aega ja närve. Kui soov konkureerida rahvusvaheliste veebipoodidega või niisamagi pakkuda head kasutajasõbralikkust, tuleb protsesse automatiseerida, kirjutab Askly juht Sandra Roosna.
Täna soovivad kliendid vastuseid oma küsimustele võimalikult kiiresti.
Foto: Erik Prozes
Kas ka sinu klienditugi vastab päevast-päeva käsitsi küsimustele nagu: “Kaugel mu pakk on?” Siis tea, et oled oma süsteemidega eelmises sajandis ning rahvusvaheliste e-poodidega sa sedasi konkureerida ei suuda.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.