• 01.10.24, 16:28

Ajale jalgu jäänud e-poega võib klientidest ilma jääda

Manuaalsed protsessid söövad raha, aega ja närve. Kui soov konkureerida rahvusvaheliste veebipoodidega või niisamagi pakkuda head kasutajasõbralikkust, tuleb protsesse automatiseerida, kirjutab Askly juht Sandra Roosna.
Täna soovivad kliendid vastuseid oma küsimustele võimalikult kiiresti.
  • Täna soovivad kliendid vastuseid oma küsimustele võimalikult kiiresti.
  • Foto: Erik Prozes
Kas ka sinu klienditugi vastab päevast-päeva käsitsi küsimustele nagu: “Kaugel mu pakk on?” Siis tea, et oled oma süsteemidega eelmises sajandis ning rahvusvaheliste e-poodidega sa sedasi konkureerida ei suuda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.09.25, 09:15
Nixori kaardimakselahendus: PAX terminalid ja NixPAY tarkvara ühes ökosüsteemis
Makseterminal ei ole enam üksik funktsionaalne seade, vaid osa terviklahendusest, mis on kiiresti muutuvas kaubanduskeskkonnas ettevõtetele ühtaegu paindlik, töökindel ja tulevikukindel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele