Keskpanga prognoosi kohaselt on majandus hakanud taastuma, mis tingib selle, et e-kaupmehel on vaja kliendi tagasimeelitamiseks ja hoidmiseks senisest veelgi enam pingutada.
Intressitõusudest tingitud tarbimise langus on koos majanduse positiivsemate väljavaadetega hakanud tõusule pöörduma, mistõttu tasub ka kaupmeestel hakata aktiivsemalt mõtlema, kuidas kliente tagasi meelitada.
Sekslelude poodnik teeks täna alustades paar asja teisiti
Kaubanduse Aastakongressil rääkisid kohalikud kaupmehed Kirki Kubri, Urmas Hiie ning Kristjan Luha olulistest punktidest, kuidas saab eestlasest jaekaupleja välisturgudel hästi silma paista
“Aasia veebipoodidide, näiteks aina enam populaarsemaks muutuvate Sheini ja Temuga eestlane konkureerida ei suuda, kuid meil on kliendi võitmiseks varuks omad trumbid,” rääkis Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.
E-kaubanduse liidu juht Tõnu Väät rääkis saates, et kui hakkame liiga tihti eelistama välismaiseid veebipoode ning piiriäärset kaupmeest, siis lõpuks kannatame meie ise.
Statistikaamet avaldas statistika, mis puudutab tehisaru kasutamist ettevõtetes (2024. aasta andmed) ja müüki veebikeskkonnas. Veebimüügi kokkuvõtlikud andmed kajastavad 2023. aastat.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.