• 29.10.24, 10:45

Milline veebipood kutsub ostma?

Keskpanga prognoosi kohaselt on majandus hakanud taastuma, mis tingib selle, et e-kaupmehel on vaja kliendi tagasimeelitamiseks ja hoidmiseks senisest veelgi enam pingutada.
Montonio tootejuht Maria Häling
  • Montonio tootejuht Maria Häling
  • Foto: Simo Sepp
Intressitõusudest tingitud tarbimise langus on koos majanduse positiivsemate väljavaadetega hakanud tõusule pöörduma, mistõttu tasub ka kaupmeestel hakata aktiivsemalt mõtlema, kuidas kliente tagasi meelitada.

Seotud lood

Uudised
  • 25.10.24, 13:30
Kuidas saab Eesti kaupmees väljapoole murda?
Sekslelude poodnik teeks täna alustades paar asja teisiti
Kaubanduse Aastakongressil rääkisid kohalikud kaupmehed Kirki Kubri, Urmas Hiie ning Kristjan Luha olulistest punktidest, kuidas saab eestlasest jaekaupleja välisturgudel hästi silma paista
Uudised
  • 11.10.24, 12:06
Tõnu Väät: kuidas saab Eesti e-kaupmees globaalselt konkureerida?
“Aasia veebipoodidide, näiteks aina enam populaarsemaks muutuvate Sheini ja Temuga eestlane konkureerida ei suuda, kuid meil on kliendi võitmiseks varuks omad trumbid,” rääkis Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.
Saated
  • 23.09.24, 17:55
Tõnu Väät: kui raha rändab piiride taha, jääme kõik vaesemaks
E-kaubanduse liidu juht Tõnu Väät rääkis saates, et kui hakkame liiga tihti eelistama välismaiseid veebipoode ning piiriäärset kaupmeest, siis lõpuks kannatame meie ise.
Uudised
  • 07.10.24, 15:59
Raul Eamets: veebikaubandus ja tehisaru kasutamine peaks olema palju laiapõhjalisem
Statistikaamet avaldas statistika, mis puudutab tehisaru kasutamist ettevõtetes (2024. aasta andmed) ja müüki veebikeskkonnas. Veebimüügi kokkuvõtlikud andmed kajastavad 2023. aastat.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele