• 25.10.24, 13:30

Kuidas saab Eesti kaupmees väljapoole murda?

Kaubanduse Aastakongressil rääkisid kohalikud kaupmehed Kirki Kubri, Urmas Hiie ning Kristjan Luha olulistest punktidest, kuidas saab eestlasest jaekaupleja välisturgudel hästi silma paista
Vasakult teine Kristjan Luha, kolmas Kirki Kubri ning paremalt esimene Urmas Hiie
  • Vasakult teine Kristjan Luha, kolmas Kirki Kubri ning paremalt esimene Urmas Hiie
  • Foto: Raul Mee
Inspireerivad lood ja nõuanded kaupmeesteni tõid ETS Nordi juht Urmas Hiie, kes avas ka Abu Dhabis restorani Valgerand, Ulakas Kaunitari asutaja Kirki Kubri ning ning Kristjan Luha, kel on kogemus rahvusvahelises ettevõttes Nike peakontoris asepresidendina ametis olla.

Seotud lood

Uudised
  • 23.10.24, 14:49
Tallinna linnapea vastas jaekaupmeeste põletavatele küsimustele
Kuidas jõuab tulevikus kaup kesklinna poodidesse? Kas jalgrattaga?
Kaupmehed veavad vägikaigast teetöödega ning aina enam piiratud kaubaveoga, millele proovis leida leevendust Tallinna linnapea Jevgeni Ossinovski Kaubanduse Aasakongressil.
Uudised
  • 18.10.24, 10:25
Kaubanduse Aastakongressi 2024 aftermovie
9. oktoobril toimus värskelt valminud T1 Venuel kaheteistkümnes kaubanduse valdkonna tippsündmus, Kaubanduse Aasakongress 2024. Valminud on kongressi aftermovie, millega kongressi meeleolu ja haripunkte meenutada.
TOP
  • 10.10.24, 11:45
Sõidukimüüjate TOP: automaks autoäri ei soosi
Sõidukimüüjate TOP kolmik kinnitab kui ühest suust, et linnamaasturid on endiselt kõige kuumem kaup ning klientide soovid hoolimata keerulisest ajast pole muutunud.
TOP
  • 23.10.24, 11:34
TOP 454 | Vaata, kes on kõige kahjumlikumad jaekauplejad
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Kõige kahjumlikumaid jaekauplejaid leidus 2023. aasta aruannete põhjal nii sisustus- ja moekaupade müüjate kui ka taimekasvatustarvikute ja ravimitega kauplejate seas.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele