Sõidukimüüjate TOP kolmik kinnitab kui ühest suust, et linnamaasturid on endiselt kõige kuumem kaup ning klientide soovid hoolimata keerulisest ajast pole muutunud.
Al Mare Auto toimetab turul Audi sõidukitega. Fotol Peeter Tiitson
Foto: Julia-Maria Linna
Esimakordselt valis Äripäev sel aastal lisaks jae- ja hulgikaubanduse parimatele tegijatele ka sõidukimüüjate TOP 3 parimad tegijad. Sõidukimüüjate TOPis konkureerisid üksteisega 84 Eesti sõidukimüüjat.
Jaekaubanduse TOP kolmiku hõivasid sel aastal sisustus- ja toidukaubad ning ka droonid, kes kõik hoolimata keerulisest ajast peavad mastaapseid laienemisplaane.
Äripäeva koostatud jaekaubandusettevõtete TOPi kolm paremat on sel aastal IKEA, OG Elektra ja droonimüüja Meridein, sõidukimüüjate TOPi kolmikuks on aga Kia, Auto 100 ning Al Mare Auto. Kaubandus.ee toob lugejateni emotsioonid otse Kaubanduse aastakongressi lavalt.
Kui me soovime tarbijate kindlustunnet tõsta, siis tuleb meil lõpetada negatiivse fooni loomine. Uudised sõjast, vaesumisest, investeeringute Eestist kadumisest ja ettevõtete raskustest ei too inimesi ostlema.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.