• 27.12.24, 10:10

Viis soovitust, kuidas e-kaupmees saab kaitsta ennast ja oma kliente

Kaubandusvaldkonnas toimuvad pettused muutuvad tehisintellekti arenedes aina sagedasemaks ja keerukamaks. Seetõttu peavad kaupmehed kasutama uuenduslikke tehnoloogilisi lahendusi, et kaitsta ettevõtet ning oma kliente.
Adyeni Põhja- ja Baltimaade juht Tobias Lindh
  • Adyeni Põhja- ja Baltimaade juht Tobias Lindh
  • Foto: Adyen
Finantstehnoloogiaettevõtte Adyeni Põhja- ja Baltimaade juht Tobias Lindh selgitas, milliseid lahendusi peaks iga kaubandusettevõte petuskeemide ennetamiseks ja tõkestamiseks kasutusele võtma.

Seotud lood

Saated
  • 24.12.24, 14:00
On raske, kuid Eesti e‑kaupmees on hästi kohanenud
Aastat kokkuvõtvas saates vaatame tagasi lõppevale edukale e‑kaubanduse aastale. Viskame pilgu peale, kuidas läks Eesti kaupmeestel ja kui hoogsalt ostsid tarbijad välismaistest e‑poodidest.
Uudised
  • 11.12.24, 12:45
Rimi Eesti juht: jaekettide suundumus on praktilisus, ostleja meelitamine on üha keerukam
Loe, millised on suurimad muutused ostukäitumises!
Klientide ostukäitumine on aastate jooksul oluliselt muutunud ning täna juhindutakse eelkõige hinnast, mistõttu seisavad kõik jaeketid suure väljakutse ees, kuidas klienti poodi meelitada.
Saated
  • 03.12.24, 15:19
Tradehouse tegevjuht prognoosib mõõdukat edu e-poe toel
Ilutoodete pood Tradehouse plaanib oma järgmisesse aastasse kasvu, mida hakkaksid vedama e-poed.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 13:11
Toidulogistika hiiglane seab sihi kogu Eesti katmisele
Toiduvaldkonnas edu saavutamiseks ei piisa üksnes heast ideest, vaid oluline on ka värske ja kvaliteetne tooraine. Selle eest, et nii professionaalidel kui kodukokkadel köögis noad muretult välkuda ja road valmida saaksid, kannavad aastaid hoolt PROMO Cash&Carry ja PROMO Food Service.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele