• 27.12.24, 10:10

Viis soovitust, kuidas e-kaupmees saab kaitsta ennast ja oma kliente

Kaubandusvaldkonnas toimuvad pettused muutuvad tehisintellekti arenedes aina sagedasemaks ja keerukamaks. Seetõttu peavad kaupmehed kasutama uuenduslikke tehnoloogilisi lahendusi, et kaitsta ettevõtet ning oma kliente.
Adyeni Põhja- ja Baltimaade juht Tobias Lindh
  • Adyeni Põhja- ja Baltimaade juht Tobias Lindh
  • Foto: Adyen
Finantstehnoloogiaettevõtte Adyeni Põhja- ja Baltimaade juht Tobias Lindh selgitas, milliseid lahendusi peaks iga kaubandusettevõte petuskeemide ennetamiseks ja tõkestamiseks kasutusele võtma.

Seotud lood

Saated
  • 24.12.24, 14:00
On raske, kuid Eesti e‑kaupmees on hästi kohanenud
Aastat kokkuvõtvas saates vaatame tagasi lõppevale edukale e‑kaubanduse aastale. Viskame pilgu peale, kuidas läks Eesti kaupmeestel ja kui hoogsalt ostsid tarbijad välismaistest e‑poodidest.
Uudised
  • 11.12.24, 12:45
Rimi Eesti juht: jaekettide suundumus on praktilisus, ostleja meelitamine on üha keerukam
Loe, millised on suurimad muutused ostukäitumises!
Klientide ostukäitumine on aastate jooksul oluliselt muutunud ning täna juhindutakse eelkõige hinnast, mistõttu seisavad kõik jaeketid suure väljakutse ees, kuidas klienti poodi meelitada.
Saated
  • 03.12.24, 15:19
Tradehouse tegevjuht prognoosib mõõdukat edu e-poe toel
Ilutoodete pood Tradehouse plaanib oma järgmisesse aastasse kasvu, mida hakkaksid vedama e-poed.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.25, 16:10
Veerand sajandit koos Prismaga
25 aastat tagasi, 2000. aasta sügisel, avati Tallinnas kaks uut kauplust – Sikupilli ja Rocca al Mare Prisma. Need olid Eestis midagi täiesti teistsugust: suured, valgusküllased ja laiade riiulivahedega hüpermarketid, kus sai ühest kohast nii toidu kui ka tööstuskauba.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele