Viis soovitust, kuidas e-kaupmees saab kaitsta ennast ja oma kliente
Kaubandusvaldkonnas toimuvad pettused muutuvad tehisintellekti arenedes aina sagedasemaks ja keerukamaks. Seetõttu peavad kaupmehed kasutama uuenduslikke tehnoloogilisi lahendusi, et kaitsta ettevõtet ning oma kliente.
Finantstehnoloogiaettevõtte Adyeni Põhja- ja Baltimaade juht Tobias Lindh selgitas, milliseid lahendusi peaks iga kaubandusettevõte petuskeemide ennetamiseks ja tõkestamiseks kasutusele võtma.
Aastat kokkuvõtvas saates vaatame tagasi lõppevale edukale e‑kaubanduse aastale. Viskame pilgu peale, kuidas läks Eesti kaupmeestel ja kui hoogsalt ostsid tarbijad välismaistest e‑poodidest.
Loe, millised on suurimad muutused ostukäitumises!
Klientide ostukäitumine on aastate jooksul oluliselt muutunud ning täna juhindutakse eelkõige hinnast, mistõttu seisavad kõik jaeketid suure väljakutse ees, kuidas klienti poodi meelitada.
E-kaubanduse pidev kasv on tõstnud esile vajaduse makselahenduste järele, mis oleksid ühtaegu turvalised, kiired ja mugavad. Pangalink kui kõige populaarsem maksevahend on siinjuures üks olulisemaid tööriistu, mis võimaldab ostjal tasuda otse oma internetipangas, pakkudes samal ajal kaupmeestele tõhusat ja paindlikku viisi maksete kogumiseks.