Ilutoodete pood Tradehouse plaanib oma järgmisesse aastasse kasvu, mida hakkaksid vedama e-poed.
![Tradehouse'i tegevjuht Laura Kuldkepp.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=93d4528e-da0e-5a7a-b3b7-db570e5aeba5&width=3840&q=70)
- Tradehouse'i tegevjuht Laura Kuldkepp. Foto: Liis Treimann
Lõppev aasta on ilutooteid müüva poe jaoks olnud edukas ja ka järgmise aasta suhtes on Tradehouse'i tegevjuht Laura Kuldkepp optimistlik. "Me näeme, et uus aasta toob mõõduka kasvu. Eriti on kasvu oodata e-poes," ütles Kuldkepp.
Tegevjuht toob välja ka täpse kasvuprotsendi, mille nad on omale eesmärgiks seadnud.
Intervjuus puudutati veel ka tarbija eelistusi ja musta reede fenomeni.
Intervjueeris Ken Rohelaan.
Tradehouse planeerib järgmisesse aastasse selget kasvu
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ilukaubamaja Tradehouse teenis 2023. aastal 23,2 miljoni eurose käibe juures 0,66 miljonit eurot ärikasumit. Mullusega võrreldes ettevõtte müügitulu kasvas pea 8% - aasta varem oli nende müügitulu 21,3 miljonit ja ärikasum 0,55 miljonit eurot.
Ilutoodetega kaupleva Tradehouse uhiuus lojaalsusprogramm Club Curious on üks Eesti parimaid omataolisi Eesti iluturul, märkis ilukaubamaja tegevjuht Laura Kuldkepp.
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.