• 09.01.25, 09:34

Eesti ekspordi kasvu vedasid eelkõige toidukaubad kui ka puit

Eelmise aasta novembris kasvas kaupade eksport aastaga 3%, import jäi samale tasemele, teatas statistikaamet.
Puitu ja puittooteid esporditi Eestist novembris 169 miljoni euroga ja see tegi aastaga 11 protsendi suuruse kasvu
  • Puitu ja puittooteid esporditi Eestist novembris 169 miljoni euroga ja see tegi aastaga 11 protsendi suuruse kasvu
  • Foto: Andras Kralla
Statistikaameti väliskaubanduse analüütik Jane Leppmets selgitas, et novembris kasvas Eesti päritolu kaupade väljavedu 6%, samas kui reeksport vähenes 2%. „Eesti päritolu kaupade osakaal koguekspordis kasvas novembris kahe protsendipunkti võrra ning moodustas sellest 66%. Enim eksporditi Eesti päritolu elektriseadmeid ning puitu ja puittooteid,“ tõi Leppmets välja.

Seotud lood

Uudised
  • 09.12.24, 09:27
Oktoobrikuus oli väliskaubanduse kasv selle aasta suurim
Statistikaameti andmetel kasvas kaupade eksport oktoobrikuus võrreldes eelmise aasta sama kuuga 12% ja import 10%.
Uudised
  • 29.11.24, 12:22
Eesti snäkitootja sisenes edukalt Saudi Araabia turule
Septembris toimus Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse (EIS) korraldatud toidu-​ ja joogisektori ettevõtete ärimissioon Saudi Araabiasse, millest võttis osa ka edukas snäkitootja Balsnack. Nüüd on ettevõte selle tulemusena jõudnud mitme uue lepinguni.
Uudised
  • 29.11.24, 10:09
Majandus langes kolmandas kvartalis, eratarbimine vähenes kõigis kulugruppides
Statistikaameti andmetel vähenes sisemajanduse koguprodukt (SKP) 2024. aasta kolmandas kvartalis võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 0,7%. Jooksevhindades moodustas SKP lõppenud kvartalis 10 miljardit eurot.
TOP
  • 28.11.24, 16:29
TOP 50 | Mööblimüüjate käibed kukuvad, turgu valitseb üks ja ainuke
Enamike mööblimüüjate käibed on kukkunud, rõõmuhõiskeid saavad lubada vaid mõned üksikud, selgus käesoleval nädalal ilmunud Infopanga kvartaliraportist.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.25, 08:30
Samm-sammult ja nutikalt: kuidas muuta oma e-pood rahvusvaheliseks edulooks?
Üks levinumaid vigu on proovida kõiki tegevusi korraga: laieneda erinevatele turgudele ja siseneda neisse erinevate uute teenustega. Edukamad on olnud need e-poed, kes valivad korraga ühe sihtturu, kus huvi juba olemas – olgu selleks orgaaniline liiklus, sotsiaalmeedia kaasatus või kasvav tellimuste arv sellest riigist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele