• 28.02.25, 09:40

Uuring: tarnetel on kriitiline mõju ettevõtete äri- ja majandusedule

Euroopa väike- ja keskmise suurusega ettevõtted (VKE) usuvad, et tarne ja logistikateenuste kvaliteet mõjutab otseselt nende äritegevuse edukust, selgus logistikafirma DPD ärikliendi uuringust. Koguni 86% VKE-dest peab tarneid oma äritegevuse õnnestumisel kriitiliseks teguriks.
Suur osa väike- ja keskmise suurusega ettevõtted peavad kauba tarneid oma äritegevuse õnnestumisel kriitiliseks teguriks!
  • Suur osa väike- ja keskmise suurusega ettevõtted peavad kauba tarneid oma äritegevuse õnnestumisel kriitiliseks teguriks!
  • Foto: Andras Kralla
DPD Eesti kommertsjuhi Janek Kivimurru sõnul ilmestavad need numbrid selgelt, kui suur mõju on tegelikult logistikapartneri ja kliendi omavahelisel koostööl äritegevusele. "Toimiv partnerlus võimaldab ettevõtjatel keskenduda oma põhitegevusele – turundusele, müügile ja arendusele," rääkis ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele