• 28.02.25, 09:40

Uuring: tarnetel on kriitiline mõju ettevõtete äri- ja majandusedule

Euroopa väike- ja keskmise suurusega ettevõtted (VKE) usuvad, et tarne ja logistikateenuste kvaliteet mõjutab otseselt nende äritegevuse edukust, selgus logistikafirma DPD ärikliendi uuringust. Koguni 86% VKE-dest peab tarneid oma äritegevuse õnnestumisel kriitiliseks teguriks.
Suur osa väike- ja keskmise suurusega ettevõtted peavad kauba tarneid oma äritegevuse õnnestumisel kriitiliseks teguriks!
  • Suur osa väike- ja keskmise suurusega ettevõtted peavad kauba tarneid oma äritegevuse õnnestumisel kriitiliseks teguriks!
  • Foto: Andras Kralla
DPD Eesti kommertsjuhi Janek Kivimurru sõnul ilmestavad need numbrid selgelt, kui suur mõju on tegelikult logistikapartneri ja kliendi omavahelisel koostööl äritegevusele. "Toimiv partnerlus võimaldab ettevõtjatel keskenduda oma põhitegevusele – turundusele, müügile ja arendusele," rääkis ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele