• 28.02.25, 09:40

Uuring: tarnetel on kriitiline mõju ettevõtete äri- ja majandusedule

Euroopa väike- ja keskmise suurusega ettevõtted (VKE) usuvad, et tarne ja logistikateenuste kvaliteet mõjutab otseselt nende äritegevuse edukust, selgus logistikafirma DPD ärikliendi uuringust. Koguni 86% VKE-dest peab tarneid oma äritegevuse õnnestumisel kriitiliseks teguriks.
Suur osa väike- ja keskmise suurusega ettevõtted peavad kauba tarneid oma äritegevuse õnnestumisel kriitiliseks teguriks!
  • Suur osa väike- ja keskmise suurusega ettevõtted peavad kauba tarneid oma äritegevuse õnnestumisel kriitiliseks teguriks!
  • Foto: Andras Kralla
DPD Eesti kommertsjuhi Janek Kivimurru sõnul ilmestavad need numbrid selgelt, kui suur mõju on tegelikult logistikapartneri ja kliendi omavahelisel koostööl äritegevusele. "Toimiv partnerlus võimaldab ettevõtjatel keskenduda oma põhitegevusele – turundusele, müügile ja arendusele," rääkis ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele