• 25.03.25, 09:56

Autoturul toimus tõus Lätis ja Leedus, Eesti aga tegi suure languse

Kahe kuu kokkuvõttes on Euroopa Liidu riikides antud klientidele üle 1,685 miljonit uut sõiduautot, mida on 3% vähem kui eelmise aasta samal perioodil.
Autoturul toimus tõus Lätis ja Leedus, Eesti aga tegi suure languse
  • Foto: Liis Treimann
Veebruaris müüdi Euroopa Liidu riikides 853 670 uut sõiduautot, mis ületas küll jaanuarikuu müüginumbri, kuid jäi 3,4% alla möödunud aasta veebruarikuu tulemusele.

Seotud lood

Uudised
  • 20.02.25, 12:56
2030. aasta autoturu prognoos: suurima kasvu teevad elektriautod
2030. aastal võiks Eesti autoturg tänasest mõnevõrra erineda. Eestimaalaste autopark läheb tagasihoidlikumaks, kusjuures teevad suurima kasvu elektriautod. Autojagamise teenused sõiduvahendi omamise ees edumaad ei saavuta.
Uudised
  • 16.01.25, 17:13
TKM Grupi juhatuse esimees: ennustatakse väikest majanduskasvu, ent mina sellesse ei usu
TKM Grupi juhatuse liige Raul Puusepp selgitas, et kuigi majandus on olnud languses, saab grupp lõppkokkuvõttes tulemustega ikkagi rahul olla. Erinevalt optimistlikust ennustustest, et majandus pöördub kasvule, siis Puusepp julgeb selles kahelda.
Uudised
  • 03.02.25, 10:41
Autode registreerimistasu tagastamine võib käivitada sõidukite väljarände laine
Mootorsõidukimaks võib tuua ootamatu tagajärje: Balti riikide kasutatud autode müüja Longo Groupi müügidirektor Rainer Uukkivi näeb, et lisaks selle aasta alguse järsule automüügi langusele võivad paljud autoomanikud hakata edaspidi oma sõidukeid registreerimistasu tagasisaamiseks Lätti ja Leetu müüma.
Uudised
  • 05.02.25, 15:26
Autoturg langes jaanuaris üle 60 protsendi, luubi all on sooduspakkumised
Eesti uute sõidukite turg alustas 2025. aastat ootuspäraselt rahulikult, kajastades autoturu hooajalisust ning uuest aastast kehtima hakanud automaksu mõju. Jaanuaris registreeriti 66,5% vähem uusi sõidukeid (M1 + N1 kategooriates) võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele