• 02.04.25, 15:12

Suurim spordikaupade müüja sattus TTJA musta nimekirja. “See tuleb meile üllatusena”

Sportland Eesti sattus Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti musta nimekirja 19. märtsil. Ettevõttele tuleb nimekirja sattumine üllatusena, pidades juhtunut kahetsusväärseks tööprotsessi veaks.
Sportland Eesti kauplus
  • Sportland Eesti kauplus
  • Foto: Veiko Tõkman
Tarbijavaidluste komisjon tegi otsuse Sportland Eesti kahjuks ning täna on ettevõte sattunud Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti musta nimekirja.

Seotud lood

TOP
  • 21.03.25, 13:56
Maksuvõlglaste TOP 20 | Suurima maksuvõlaga rõivakaupmees: viimased kaks aastat on olnud keerulised
Lisatud Rademari juhi kommentaar!
Rademar on suurima maksuvõlaga rõivamüüja – ajatatud võlg on mitmekordselt suurem kui valdkonna teistel tegijatel. Ettevõttes käivad samaaegselt ka ulatuslikud ümberkorraldused.
Uudised
  • 01.04.25, 14:54
Värskelt turule tulnud mööblimüüja sattus TTJA luubi alla
Firmal vanust kõigest aasta ja tarbijate kaebusi juba enam kui 50
Vaid aasta mööblikaupade müüjana tegutsenud firma tegevuse kohta on tarbijavaidluste komisjonile esitatud juba üle 50 avalduse, rahaliste nõuete kogusumma on üle 17 000 euro. Kaupleja pole vastanud tarbijate pöördumistele ega andnud menetluste käigus selgitusi ka ametile.
Uudised
  • 12.03.25, 12:47
Juba suvest kohaldatakse uut seadust, mis mõjutab ka väga paljusid kaubandusettevõtteid
Juriidilisele isikule võib trahv olla kuni 20 000 eurot, määrama hakkab TTJA.
28. juunist kohaldatakse Eestis uut seadust, mis mõjutab väga paljusid Eesti ettevõtteid, sh kaubandussektorit. Juriidilisele isikule võib rahatrahv olla kuni 20 000 eurot. Seaduse nõuete täitmise üle teeb järelevalvet tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet (TTJA).
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele