• 25.04.25, 09:37

Tarbija ei ole loll: kuidas ta mõtleb ja mida see tähendab ettevõtetele?

Tarbijakäitumine on muutumas – ja mitte ainult hindade tõttu. Kui tahad täna edukalt müüa, tuleb mõista, kuidas inimesed otsustavad, miks nad valivad just selle toote ja millal nad lihtsalt loobuvad.
Tarbimispsühholoog Ivar Soone rääkis, et hõbesegment suureneb ning nende soovid ja vajadused on teistsugused. Tasub hakata juba aegsasti mõtlema, millised teenused ja tooted seda arvestavad
  • Tarbimispsühholoog Ivar Soone rääkis, et hõbesegment suureneb ning nende soovid ja vajadused on teistsugused. Tasub hakata juba aegsasti mõtlema, millised teenused ja tooted seda arvestavad
  • Foto: Erlend Štaub
Tarbimispsühholoog Ivar Soone sõnul ei saa enam rääkida ainult ratsionaalsetest valikutest. "Inimesed armastavad ühelt poolt üle mõelda, teisalt aga on otsustamisel sees palju pinnapealsust ja shortcut’e," ütles ta Toiduliidu aastakonverentsil. "Mugavuspõhine mõtlemine ja emotsioonide põhjal otsustamine on meis sügavalt sees – see on evolutsiooniline paradoks. Me püüame säästa energiat ja otsime lihtsamaid teid."

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele