7. mail toimus Tallinna Loomaaia Keskkonnahariduskeskuses E-kaubanduse UX konverents, kus e-kaubanduse ja kasutajakogemuse eksperdid tõid fookusesse ühe võtmeküsimuse – kuidas muuta veebipoe kogemus selliseks, et klient ostab, tuleb tagasi ja soovitab teistelegi.

- E-kaubanduse UX konverents arutles selle üle, kuidas muuta e-poe kogemus selliseks, et klient sooritaks ostu ja seda mitte ainult üks kord.
- Foto: Andras Kralla
Konverentsi läbiv sõnum oli selge: kasutajakogemus (UX) ei ole pelgalt disain, vaid ärikriitiline tegur, mis mõjutab nii müüki, lojaalsust kui ka ettevõtte kasvu. Esinejad rõhutasid, et iga katkestatud ost või segane navigeerimine tähendab reaalset kahju ettevõttele.
Konverentsil arutleti ka selle üle, millised UX-trendid kujundavad e-kaubandust lähiaastatel, kuidas muuta makse- ja tarneprotsessid sujuvamaks ning mida ootab kaasaegne tarbija digitaalselt ostukeskkonnalt.
Päeva lõpus sai kinnitust, et kasutajakogemusse investeerimine pole pelgalt “ilus” valik – see on konkurentsieelis.
Suur tänu kõikidele osalejatele, esinejatele ja toetajatele - LHV Pank, Strongpoint ja Mobec.

103 fotot
- E-kaubanduse UX konverents 2025. Foto: Andras Kralla
- Foto: Andras Kralla
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!