• 30.05.25, 13:44

Circle K: inimene ostab aina enam kampaaniate ajal varusid

Klient on hakanud osteldes üha rohkem otsima kombopakkumisi ja soetama varusid kampaania ajal, teatas Circle K.
Endine Circle K Eesti peadirektor Kai Realo autoga tanklas.
  • Endine Circle K Eesti peadirektor Kai Realo autoga tanklas.
  • Foto: Andras Kralla
Igapäevaselt poodlevate klientide ostuharjumuste seas on viimase aastaga toimunud oluline nihe – aina enam soetatakse varusid kampaaniate ajal ning keskeltläbi iga kümnes inimene ostab ka erinevatest kaupadest kombineeritud soodsamaid isikustatud pakkumisi.

Seotud lood

Uudised
  • 30.05.25, 11:33
Coop andis ajaloolisele külapoele uue hingamise
Saarde kandis Pärnumaal taasavati Kanaküla kauplus, mis erineb teistest Coopi poodidest mitmel moel ja sarnaneb rohkem tanklapoele kui tavalisele toidupoele. Kauplus on rajatud tsaariaegsesse elumajja ja tegutsenud antud asukohas juba 1957. aastast.
Uudised
  • 21.10.22, 11:16
Ehitusketid: sooduspakkumiste osakaal kasvab, surve marginaalidele püsib
Ehituskaupade sektor on Eestis väga konkurentsitihe. Kettide juhtide sõnul püütakse igalt poolt kokku hoida ning kulusid vähendada, et ka tarbijateni jõudev hinnatõus oleks võimalikult väike.
  • ST
Sisuturundus
  • 04.06.25, 10:08
ResQ äpp päästab müümata jäänud toidu – Selverist saab kaubakoti vaid mõne euro eest
Iga päev visatakse Eesti kauplustes ära toite, mis on söödavad, kuid mille kõlblikkusaeg hakkab läbi saama või mille välimus ei vasta enam täiuslikele standarditele. 2024. aastal päästeti ResQ platvormi kaudu üksnes Selveri poodides 40+ tonni toitu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele