• 21.10.22, 11:16

Ehitusketid: sooduspakkumiste osakaal kasvab, surve marginaalidele püsib

Ehituskaupade sektor on Eestis väga konkurentsitihe. Kettide juhtide sõnul püütakse igalt poolt kokku hoida ning kulusid vähendada, et ka tarbijateni jõudev hinnatõus oleks võimalikult väike.
Bauhofi kauplus
  • Bauhofi kauplus
  • Foto: Meeli Küttim
Viimased aastad on olnud Ehituse ABC müügi- ja turundusdirektor Margo Pruunlepa sõnul väljakutsete rohked kõikidele ettevõtetele ning nõudnud iga uue olukorraga kohanemist. "Ehituse ABC-s oleme suutnud kõikidele muudatustele kiiresti reageerida, mistõttu meie müügitulu ja kasum kujunevad tänavu ootuspäraseks," rääkis ta.

Seotud lood

Uudised
  • 20.10.22, 16:41
Ehitusmaterjalide müüjad: eelmisele aastale omast hurraad enam pole
Äripäeva Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõivu sõnul on ehitusmaterjalide müügis jahenemine juba tuntav ning juhid on muutunud ettevaatlikuks.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele