Ehitusketid: sooduspakkumiste osakaal kasvab, surve marginaalidele püsib
Ehituskaupade sektor on Eestis väga konkurentsitihe. Kettide juhtide sõnul püütakse igalt poolt kokku hoida ning kulusid vähendada, et ka tarbijateni jõudev hinnatõus oleks võimalikult väike.
Viimased aastad on olnud Ehituse ABC müügi- ja turundusdirektor Margo Pruunlepa sõnul väljakutsete rohked kõikidele ettevõtetele ning nõudnud iga uue olukorraga kohanemist. "Ehituse ABC-s oleme suutnud kõikidele muudatustele kiiresti reageerida, mistõttu meie müügitulu ja kasum kujunevad tänavu ootuspäraseks," rääkis ta.
Äripäeva raadiosaates„Kaupmehe eduvalem“ rääkisid Kaupmeeste Liidu juht ja saatejuht Nele Peil ning Hansabi tegevjuht Kristo Timberg kaubandussektori suurimatest väljakutsetest – tööjõupuudusest, kaubakaost, ligipääsetavusest ja andmete kasutamisest.