Tartu Kaubamaja külastatavus on viimastel kuudel jäänud mõnevõrra alla varasematele aastatele, kuid suvekuudelt oodatakse taas aktiivsemat liikumist ja paremat tulemust. Tartu Kinnisvara tegevjuhi Kristel Liivapuu sõnul mõjub keskusele hästi kõik, mis toimub linna südames.

- Tartu Kaubamaja tegevjuht Kristel Liivapuu
- Foto: Kaubandus.ee
„Meil oli eelmisel aastal väga suur külastatavus – toimus palju Tartu 2024 kultuuripealinna üritusi, rahvast oli palju liikvel, eriti siseturiste. See aasta on mõnevõrra vaiksem olnud, aga juuni on meil traditsiooniliselt tugev kuu: koolilõpetamised, kontserdid. Juulis on tulemas ka Hansapäevad ja ralli,“ loetles Liivapuu. „Kõik linna korraldatud suvised sündmused mõjuvad meile väga hästi. Tartu Kaubamajja tullakse ostlema, parkima, külastatakse Toidumaailma, tualetti, ja minnakse edasi mujale kesklinna. See liikumine toob meile alati kasu.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tartu Kaubamaja läbib sel suvel uuenduskuuri, mille käigus värskendatakse peamiselt 0-korrust ja Kaubamaja Toidumaailma, kuid muudatused ja renoveerimistööd toimuvad ka kolmanda korruse pindadel.
Tallinna Kaubamaja soovib pealinnas oma tegevust laiendada, kuid protsess seisab pikalt projekteerimisloa saamise taga, ütles Kaubamaja ASi juht Erkki Laugus.
“Kui ma saaksin alustada uuesti, investeeriksin oma kinnisvarasse, mitte ei rendiks kauplusepinda,” kõlab preemiumbrändide kaupluse Lartusi asutaja Karin Mängeli üks õppetund.