Möödunud majandusaasta oli jaekettide jaoks pigem paigalseis ja enda turuosa hoidmise aasta. Mõne suure jaeketi aastane müügitulu vähenes ning sellest tulenevalt kaotati ka veidike turuosa, aga jaekettide positsioonid turul püsib muutumatuna.
Vinduv majanduskeskkond on pakkunud kaupmeestele sel aastal rohkelt väljakutseid, mis ka tuleval aastal lõppu ei näe. Nii mõnigi kaupleja on sunnitud otsi kokku tõmbama, kasvavad tegijad aga suurendavad turuosa. “Kes hakkama ei saa, peavad otsima väljakutse uuel ärialal,” ütles Jüri Ross.
Mitmed tuntud mööblimüüjad lõpetasid 2024. aasta kahjumiga, sest tarbimine oli madalseisus, kinnisvaraturg languses ja kliendid lükkasid oste edasi. Ettevõtted loodavad kahjumist väljuda turuosa kasvatamise abil.
Toiduvaldkonnas edu saavutamiseks ei piisa üksnes heast ideest, vaid oluline on ka värske ja kvaliteetne tooraine. Selle eest, et nii professionaalidel kui kodukokkadel köögis noad muretult välkuda ja road valmida saaksid, kannavad aastaid hoolt PROMO Cash&Carry ja PROMO Food Service.