• 23.09.25, 17:21

9 trendi, mis kujundavad müügitööd lähiaastatel

Müügijuhtimise aastakonverentsil arutleti, millised trendid hakkavad lähiaastatel müügitööd kujundama. Lavale astunud kogenud koolitajad ja strateegid tõid välja kolm peamist suunda: klassikaline väärtuspõhine müügimudel enam samal kujul ei toimi, edu sõltub üha enam andmete ja tehisintellekti nutikast kasutamisest ning tehnoloogia areng nihutab jõuvahekorra ostjate kasuks.
Aira Tammemäe
  • Aira Tammemäe
  • Foto: Andres Kralla
Müügijuhtimise aastakonverentsil arutati, millised trendid muudavad lähiaastatel müügitööd. Lavale astusid kogenud müügikoolitajad, kes tõid välja oma tähelepanekud ja andsid praktilisi soovitusi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.09.25, 13:08
Baltikumi suurim turustaja märkab: Sanitex tõi Toidupangale poole aastaga ligi 10 000 kilogrammi abi
Üle kolmekümne aasta turul olnud, 1992. aastal asutatud Baltikumi suurim hulgi- turustus- ja logistikaettevõte Sanitex lõi käed Toidupangaga ja kutsub sama tegema ka teisi ettevõtteid. Poole aastaga on nad abistanud majanduslikult keerulisel ajal abivajajaid pea 10 000 kilogrammi toidu- ja esmatarbekaupadega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele