bestmarketing.ee
personaliuudised.ee
logistikauudised.ee
toostusuudised.ee
raamatupidaja.ee
palgauudised.ee
ituudised.ee
pollumajandus.ee
kinnisvarauudised.ee
ehitusuudised.ee
finantsuudised.ee
foundme.io
aripaev.ee
imelineteadus.ee
imelineajalugu.ee
mu.ee
kalastaja.ee
dv.ee
Küsi AI-lt
Telli
Logi sisse
Teemaveebid
aripaev.ee
bestmarketing.ee
dv.ee
ehitusuudised.ee
finantsuudised.ee
foundme.io
ituudised.ee
kinnisvarauudised.ee
logistikauudised.ee
mu.ee
palgauudised.ee
personaliuudised.ee
pollumajandus.ee
raamatupidaja.ee
toostusuudised.ee
imelineajalugu.ee
imelineteadus.ee
Teenused ja tooted
Konverentsid
Koolitused
Raamatud
Teabevara
Ajakirjad
E-pood
Infopank
Radar
Reklaam
Sisuturundus
Tööpakkumised
Äripäevast
Telli uudiskirjad
Iseteenindus
Telli Kaubandus
Avaleht
Kõik lood
TOPid
Podcastid
Videod
Üritused
Galeriid
Sisuturundus
Töö
Võlaregister
Saada vihje
Minu Kaubandus
Tagasi
müügipraktikad
Lisa märksõna Minu Kaubandus voogu ja uudiskirja
müügipraktikad
20.10.25, 12:41
Telefonimüügi suurim väljakutse ei ole kõnede arv, vaid vaimne vastupidavus
17.10.25, 13:12
Müügikoolitaja Eero Palm telefonimüügist: raskeim hetk on enne kõnet, mitte selle ajal
07.10.25, 13:00
Kuidas kliendi korduv edasilükkamine müügis muuta tehinguks?
02.10.25, 07:00
Tööõnn kui müügiedu alus: kuidas hoida tiim motiveerituna?
30.09.25, 15:43
Müügipraktik Raido Rõivas: miks jätame müügis raha lauale ja kuidas seda vältida?
29.09.25, 13:26
E-kirjade kirjutamise spetsialist: müügikirja saladus peitub isikupäras
29.09.25, 06:30
Olavi Ruhno:
small talk
on oskus, mis avab ukse eduka müügini
26.09.25, 12:16
Miks inimlikkus jääb ka AI ajastul konkurentsieeliseks?
25.09.25, 05:45
5 vaadet, mis aitavad müügi kitsaskohad üles leida
24.09.25, 06:30
Karl Multer: kui turunduse numbrid on ilusad, aga müügitulemused halvad, siis on midagi valesti
23.09.25, 17:21
9 värsket trendi, mis kujundavad müügitööd
22.09.25, 10:17
Galerii: Müügijuhtimise aastakonverents 2025
19.09.25, 14:26
Teenusedisainer: miks kliendid maksavad vähemate valikute eest rohkem?
18.09.25, 10:59
Naerukoolitaja Epp Priimägi: naer toob särasilmsust ka ärisuhtlusse
16.09.25, 17:07
Ekspert selgitab: mis on eduka müügikirja saladus?
09.09.25, 13:00
Väikesed järeleandmised distsipliinis söövad müügitulemusi
27.08.25, 07:30
Fontakti uus juht Olev Tehver: “Müügitiimis peab olema mängulisust ja võistlusmomenti”
25.08.25, 14:47
Müügijuhi väljakutsed sügishooajal 2025
08.08.25, 12:21
Müügikoolitaja Rait Videvik: klient otsib mõistmist, mitte seda, mida ta saab kodulehelt lugeda
17.06.25, 13:00
Tippjuhist tippmüüjaks: kuidas suhtumine kujundab tulemuse
16.06.25, 14:00
Kuidas teha ärikliendile õigesti lisamüüki?
20.05.25, 13:00
Müügidirektorina Aafrikas ja Rumeenias: Kaspar Kuntori õppetunnid eksportturule minekuga
20.05.25, 11:16
Anneli Ohvril: ära jää ootama inspiratsiooni, vaid hakka lihtsalt pihta
06.05.25, 16:08
Kuidas teha häid tulemusi, kui motivatsioon on null? Müügiinimesed jagavad kogemusi
06.05.25, 06:00
Mõtteviisi treener Kerdu Lenear: hea teeninduse võti on oskus tulla toime iseendaga
05.05.25, 16:41
Müügikoolitaja: klient peab tundma end mõistetuna, mitte survestatuna
30.04.25, 15:56
Kogemus: ajaplaneerimine aitas mööblitööstuse müügijuhil kahekordistada käivet
22.04.25, 13:00
Müügi argipäev: lihtsad sammud, mis toovad suuri tulemusi
17.04.25, 09:15
7 tõhusat nippi teenindusjuhile, kes on hädas ebakonstruktiivse kriitikuga meeskonnas
11.04.25, 11:29
Kõik algab müügist: müügitööõppetunnid ja juhtimisnipid otse praktikast
09.04.25, 13:26
Müügihirm - kas seda on võimalik ületada?
08.04.25, 15:43
Aira Tammemäe: müügipsühholoogia lüngad maksad sa ise kinni. “Klient hakkab hinda alla kauplema”
07.04.25, 16:01
Laura Põldvere: teenindaja soe suhtumine teeb imesid
04.04.25, 12:11
Müügikoolitaja Raido Rõivas: ka köögimööbli tellimine võib kulgeda kliendisõbralikult
04.04.25, 11:23
Koolitaja Karmo Kivi: müü seda, mida ise fännad
03.04.25, 11:24
10 nippi klienditeeninduses, mida saad kasutada ka igapäevasuhtluses
25.03.25, 13:00
Kliendi hirm eksida tapab tehingu – juhtivkonsultant pakub lahendusi
25.02.25, 13:00
Kuidas tegutseda, kui kliendi uus juht üritab tehingut lämmatada?
28.01.25, 13:00
Kontakti loomisest ostu sooritamiseni: kuidas müüa esinduses lõppkliendile?
27.01.25, 16:41
Teeninduse uus suund: just selline müük suurendab kliendi lojaalsust
27.01.25, 14:00
Teeninduse uus suund: vastutustundlik müük tõstab kliendilojaalsust ja loob pikaajalist väärtust
16.01.25, 15:13
5 soovitust kaupmehele hinnatundliku tarbija edukamaks kõnetamiseks
03.12.24, 13:00
Müügikunsti kuldne aeg: inspireeriv teekond jaemüügis
25.11.24, 10:51
Loe, milliseid tüüpvigu tehakse müügi ametikohtade sisseelamisprogrammis
13.08.24, 13:00
Kuidas vältida alahindamist? Me ei räägi hinnast
21.05.24, 12:01
5 märki, et sina või su müügitiim põletab päringuid
17.05.24, 11:37
E-smaspäeva lehte külastati seekord vähem
14.05.24, 15:27
Võitjad selgunud: need on Eesti parimad uued toidutooted ja tähtsaimad turutrendid
Lisatud NielsenIQ tarbijauuringu tulemused
10.05.24, 13:19
Riigikogu asus analüüsima uut eurosentide ümardamisreeglite ettepanekut
Loe, millega tasuks juba praegu tegeleda
Menüü
Uudised
Raadio
Otsing
Logi sisse