• 23.12.25, 12:54

Müügikoolitaja Tiina Tohver: on üks varjatud kulu, mida ei kajasta ükski Exceli tabel

Kui nihutada müügiprotsessis fookus toote müümiselt kliendi aitamisele, võib saavutada paremaid tulemusi ning muuta protsess meeldivamaks, rõhutab koolitaja ja juht Tiina Tohver.
Tiina Tohver rõhutab saates, et ühest konkreetsest kulureast võib saada kogu äri kirstunael.
  • Tiina Tohver rõhutab saates, et ühest konkreetsest kulureast võib saada kogu äri kirstunael.
  • Foto: Erakogu
Saates “Äripäeva juhtimiskool” selgitab Äripäeva Akadeemia juht, coach ja koolitaja Tiina Tohver, mida tähendab kaasav müük, millised on selle põhialused, kes on ostutreener ning kui palju kallim on uue kliendi pardale toomine püsikliendi hoidmisest.

Seotud lood

Uudised
  • 24.09.25, 06:30
Karl Multer: kui turunduse numbrid on ilusad, aga müügitulemused halvad, siis on midagi valesti
Turundus võib tuua klikke, meeldimisi ja kauneid kampaaniaid, kuid ettevõtte tegelik edu selgub alles müügitulemustes. Turundus ja müük ei tohi tegutseda eraldi, vaid peavad rääkima sama lugu ning olema seotud ühiste eesmärkidega, rääkis enam kui 25 aastat turundus- ja reklaamivaldkonda kujundanud Karl Multer Müügijuhtimise konverentsil.
Uudised
  • 23.09.25, 17:21
9 värsket trendi, mis kujundavad müügitööd
Müügijuhtimise aastakonverentsil astusid lavale kolm valdkonna tegijat, kellest igaüks tõi välja kolm värsket trendi, mis müügitööd kujundavad juba täna ja lähitulevikus.
Saated
  • 07.10.25, 13:00
Kuidas kliendi korduv edasilükkamine müügis muuta tehinguks?
Klient ütleb, et helistame hiljem, vaatame uuel aastal või ei vasta enam üldse? Müügis tähendab edasilükkamine sageli ummikseisu, kus lahendus venib ja selgust ei saabu. Tänases saates analüüsitakse, miks sellised olukorrad tekivad ja kuidas neist välja tulla viisil, mis hoiab kliendisuhte usaldusväärsena ning viib müügi ikkagi tulemuseni.
Uudised
  • 02.02.23, 10:50
Me kõik oleme klienditeenindajad
Klienditeenindaja ei ole pelgalt amet, vaid ka mõtteviis ja hoiak. Inimesed, kes tahavad ja suudavad ennast aktualiseerida läbi teenindaja rolli, või ka otseselt selles ametis, omandavad eneselegi teadmata oskused ja väärtused, mis toetavad nii edukat karjääri kui õnnetunnet. Just seda hüpoteesi tõestab Äripäeva Teeninduskonverents 2023, kirjutab konverentsi programmijuht Aira Tammemäe.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.12.25, 11:00
Mis teeb maaletoojast väärt partneri jaekaupmehele?
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele