• 20.10.25, 12:41

Telefonimüügi suurim väljakutse ei ole kõnede arv, vaid vaimne vastupidavus

Telefonimüügis ei ole suurim katsumus mitte kõnede arv, vaid see, kuidas toime tulla järjestikuste „ei“-dega. Pidev ”ei“ võib oluliselt mõjutada motivatsiooni ja eneseusku, rääkis Dominate Sales’i müügikonsultant Remy Alliksoo.
Dominate Sales ’i müügikonsultant ja projektijuht Remy Alliksoo.
  • Dominate Sales ’i müügikonsultant ja projektijuht Remy Alliksoo.
  • Foto: Erakogu
“Olen õppinud mitte võtma „ei“-d isiklikult. Müügis tähendab „ei“ enamasti vaid seda, et ajastus, vajadus või eelarve ei klapi, mitte seda, et sinu töö või lähenemine oleks väärtusetu. Iga „ei“ on lihtsalt samm järgmise „jahini“,” rääkis Dominate Sales’i müügikonsultant ja projektijuht Remy Alliksoo.

Seotud lood

Saated
  • 07.10.25, 13:00
Kuidas kliendi korduv edasilükkamine müügis muuta tehinguks?
Klient ütleb, et helistame hiljem, vaatame uuel aastal või ei vasta enam üldse? Müügis tähendab edasilükkamine sageli ummikseisu, kus lahendus venib ja selgust ei saabu. Tänases saates analüüsitakse, miks sellised olukorrad tekivad ja kuidas neist välja tulla viisil, mis hoiab kliendisuhte usaldusväärsena ning viib müügi ikkagi tulemuseni.
Arvamused
  • 14.10.25, 12:20
Müügikõne lõpp ehk closing ei ole trikk - see on professionaalne kutse otsustada
Müügiprofil on läbi mõeldud vähemalt 5 erinevat closingut
Closing on väga tundlik osa müügist. See ei ole manipuleerimine, trikk ega surve, vaid läbimõeldud ja aus kutse teha otsus, kirjutab arvamusloos rahvusvahelise kogemusega müügi- ja juhtimiscoach Kertu Märtin.
Uudised
  • 25.09.25, 05:45
5 vaadet, mis aitavad müügi kitsaskohad üles leida
Täna meenutab müük pigem tantsu tormis – sammud võivad olla paremale või vasakule, aga edasi tuleb liikuda igal juhul. Küsimus on selles, kas ettevõte suudab muutustega paindlikult kaasa minna või jääb kinni vanadesse mustritesse, rääkis Müügijuhtimise konverentsil agiilse juhtimise ekspert Katrin Rohtla.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 19:25
Samm edasi automatiseerimises: valmis külmutatud toodetele kohandatud robotladu
Jaekaubandustehnoloogia ettevõte StrongPoint paigaldas Norras asuvale ettevõttele robotlao, mis on kohandatud spetsiaalselt külmutatud toodete ladustamiseks ja tellimuste ettevalmistamiseks. Tegu on olulise sammuga automatiseeritud laolahenduste valdkonnas, mis suurendab toidulogistika tõhusust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele