• 30.09.25, 15:43

Müügipraktik Raido Rõivas: miks jätame müügis raha lauale ja kuidas seda vältida?

„Kujutage ette, et lähete restorani, sööte prae, maksate arve ja jätate lihtsalt 200 eurot lauale. Mitte jootrahaks, vaid niisama – ja kõnnite minema. Hullumeelne, eks? Ometi müügis me teeme seda iga päev,“ kõneles müügiekspert Raido Rõivas Müügijuhtimise aastakonverentsil.
Müügipraktik Raido Rõivas
  • Müügipraktik Raido Rõivas
  • Foto: Andras Kralla
Tema sõnul peitub tohutu kasutamata potentsiaal olemasolevates klientides. Uuringud näitavad, et kuni 77% B2B ettevõtete käibest tuleb ühtedelt ja samadelt klientidelt. Edu tõenäosus uue kliendi puhul jääb aga 5–20% juurde, samas kui olemasolevale kliendile müük õnnestub 60–70% juhtudest. „See vahe on meeletu – miks me siis ei kasuta seda kulda, mis meil laual lebab?“ küsis Rõivas.

Seotud lood

Uudised
  • 29.09.25, 06:30
Olavi Ruhno: small talk on oskus, mis avab ukse eduka müügini
Näiliselt lihtne small talk on tegelikult oluline müügitööriist. Vestluse algust, kulgu ja lõpetamist jätta juhuse hooleks, vaid neid saab teadlikult ette valmistada, rääkis Müügijuhtimise aastakonverentsil üles astunud Wow Eventsi tegevjuht ja õppejõud Olavi Ruhno.
Uudised
  • 26.09.25, 12:16
Miks inimlikkus jääb ka AI ajastul konkurentsieeliseks?
Inimlikkus ei kao ka siis, kui tehisintellekt teeb müügiprotsessid üha efektiivsemaks – vastupidi, just personaalne ja inimlik lähenemine võib saada ettevõtte suurimaks konkurentsieeliseks, rääkis Müügijuhtimise aastakonverentsil esinenud müügipraktik ja konsultant Mardo Kase.
Saated
  • 30.09.25, 14:00
Sandra Roosna: vestlusrobot peab oskama müüa, mitte segada
Klienditugi on e‑kaubanduses sageli määrava tähtsusega ja just sellest sõltub, kas ost saab teoks või jääb katki. Saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" on külas juturoboteid loova idufirma Askly asutaja Sandra Roosna, kellega arutame, miks paljud automaatsed klienditoe lahendused seni pole toiminud, kuidas tehisaru saab müüki toetada ja mida tähendab, kui AI muutub meeskonnaliikmeks.
Uudised
  • 25.09.25, 05:45
5 vaadet, mis aitavad müügi kitsaskohad üles leida
Täna meenutab müük pigem tantsu tormis – sammud võivad olla paremale või vasakule, aga edasi tuleb liikuda igal juhul. Küsimus on selles, kas ettevõte suudab muutustega paindlikult kaasa minna või jääb kinni vanadesse mustritesse, rääkis Müügijuhtimise konverentsil agiilse juhtimise ekspert Katrin Rohtla.
  • ST
Sisuturundus
  • 03.09.25, 13:08
Baltikumi suurim turustaja märkab: Sanitex tõi Toidupangale poole aastaga ligi 10 000 kilogrammi abi
Üle kolmekümne aasta turul olnud, 1992. aastal asutatud Baltikumi suurim hulgi- turustus- ja logistikaettevõte Sanitex lõi käed Toidupangaga ja kutsub sama tegema ka teisi ettevõtteid. Poole aastaga on nad abistanud majanduslikult keerulisel ajal abivajajaid pea 10 000 kilogrammi toidu- ja esmatarbekaupadega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele