• 29.09.25, 06:30

Olavi Ruhno: small talk on oskus, mis avab ukse eduka müügini

Näiliselt lihtne small talk on tegelikult oluline müügitööriist. Vestluse algust, kulgu ja lõpetamist jätta juhuse hooleks, vaid neid saab teadlikult ette valmistada, rääkis Müügijuhtimise aastakonverentsil üles astunud Wow Eventsi tegevjuht ja õppejõud Olavi Ruhno.
Wow Events i tegevjuht ja Tallinna ülikooli õppejõud Olavi Ruhno .
  • Wow Events i tegevjuht ja Tallinna ülikooli õppejõud Olavi Ruhno .
  • Foto: Andras Kralla
Ruhno meenutas, et kui ta 1990. aastatel esimestel müügikoolitustel osales, räägiti vaid uste „mahamurdmise“ tehnikatest. „Umbes kümme aastat tagasi hakkasin ise jälgima, mis small talk tegelikult on. Sain aru, et seda saab jagada kolmeks: kuidas alustada, kuidas hoida ja kuidas lõpetada vestlust,“ rääkis ta.

Seotud lood

Uudised
  • 26.09.25, 12:16
Miks inimlikkus jääb ka AI ajastul konkurentsieeliseks?
Inimlikkus ei kao ka siis, kui tehisintellekt teeb müügiprotsessid üha efektiivsemaks – vastupidi, just personaalne ja inimlik lähenemine võib saada ettevõtte suurimaks konkurentsieeliseks, rääkis Müügijuhtimise aastakonverentsil esinenud müügipraktik ja konsultant Mardo Kase.
Uudised
  • 25.09.25, 05:45
5 vaadet, mis aitavad müügi kitsaskohad üles leida
Täna meenutab müük pigem tantsu tormis – sammud võivad olla paremale või vasakule, aga edasi tuleb liikuda igal juhul. Küsimus on selles, kas ettevõte suudab muutustega paindlikult kaasa minna või jääb kinni vanadesse mustritesse, rääkis Müügijuhtimise konverentsil agiilse juhtimise ekspert Katrin Rohtla.
Uudised
  • 24.09.25, 06:30
Karl Multer: kui turunduse numbrid on ilusad, aga müügitulemused halvad, siis on midagi valesti
Turundus võib tuua klikke, meeldimisi ja kauneid kampaaniaid, kuid ettevõtte tegelik edu selgub alles müügitulemustes. Turundus ja müük ei tohi tegutseda eraldi, vaid peavad rääkima sama lugu ning olema seotud ühiste eesmärkidega, rääkis enam kui 25 aastat turundus- ja reklaamivaldkonda kujundanud Karl Multer Müügijuhtimise konverentsil.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 11:00
Hansabi juht: efektiivsus ei ole enam konkurentsieelis, vaid ellujäämine
Tehnoloogia roll kaubanduses pole kunagi olnud olulisem, sest see aitab säästa tööjõukulu, vähendada kaubakadu ning kujundada kliendikogemust keset kiireid muutusi, rääkis Hansabi tegevjuht Kristo Timberg. Tema sõnul ei seisne eduka kaupmehe valem ainult seadmetes, vaid võimes kohandada protsesse ja mõtteviisi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele