• 02.10.25, 07:00

Tööõnn kui müügiedu alus: kuidas hoida tiim motiveerituna?

Müügijuhtimine ei ole ainult numbrite ja eesmärkide täitmine. Sama oluline on oskus hoida oma tiim motiveeritud, vältida töötüdimust ja läbipõlemist, rääkis Müügijuhtimise aastakonverentsil esinenud psühholoog ja tööõnne uurija Tiina Saar-Veelmaa.
Tööõnne uurija Tiina Saar-Veelmaa
  • Tööõnne uurija Tiina Saar-Veelmaa
  • Foto: Andras Kralla
Müük on valdkond, kus eesmärgid ja tähtaegade surve käivad tööga kaasas. „Kui ülesanne on liiga suur või liiga igav, kaob inimestel motivatsioon,“ selgitas Saar-Veelmaa. Tema sõnul ei piisa ainult oskustest ja teadmistest – oluline on ka see, et töö pakuks põnevust ja looks tähendust.

Seotud lood

Uudised
  • 30.09.25, 15:43
Müügipraktik Raido Rõivas: miks jätame müügis raha lauale ja kuidas seda vältida?
„Kujutage ette, et lähete restorani, sööte prae, maksate arve ja jätate lihtsalt 200 eurot lauale. Mitte jootrahaks, vaid niisama – ja kõnnite minema. Hullumeelne, eks? Ometi müügis me teeme seda iga päev,“ kõneles müügiekspert Raido Rõivas Müügijuhtimise aastakonverentsil.
Uudised
  • 26.09.25, 12:16
Miks inimlikkus jääb ka AI ajastul konkurentsieeliseks?
Inimlikkus ei kao ka siis, kui tehisintellekt teeb müügiprotsessid üha efektiivsemaks – vastupidi, just personaalne ja inimlik lähenemine võib saada ettevõtte suurimaks konkurentsieeliseks, rääkis Müügijuhtimise aastakonverentsil esinenud müügipraktik ja konsultant Mardo Kase.
Saated
  • 30.09.25, 14:00
Sandra Roosna: vestlusrobot peab oskama müüa, mitte segada
Klienditugi on e‑kaubanduses sageli määrava tähtsusega ja just sellest sõltub, kas ost saab teoks või jääb katki. Saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" on külas juturoboteid loova idufirma Askly asutaja Sandra Roosna, kellega arutame, miks paljud automaatsed klienditoe lahendused seni pole toiminud, kuidas tehisaru saab müüki toetada ja mida tähendab, kui AI muutub meeskonnaliikmeks.
  • ST
Sisuturundus
  • 01.09.25, 09:15
Nixori kaardimakselahendus: PAX terminalid ja NixPAY tarkvara ühes ökosüsteemis
Makseterminal ei ole enam üksik funktsionaalne seade, vaid osa terviklahendusest, mis on kiiresti muutuvas kaubanduskeskkonnas ettevõtetele ühtaegu paindlik, töökindel ja tulevikukindel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele