Ettevõtted muudavad ostuotsuse tegemise kliendi jaoks liiga sageli keeruliseks, rääkis teenusedisainer Jana Kukk Müügijuhtimise aastakonverentsil.

- Teenusedisainer Jana Kukk
- Foto: Raul Mee
“Raha kulutamine on tehtud kliendi jaoks kohutavalt keeruliseks. Me elame maailmas, kus klient ei taha anda ära oma aega. See summa on nii hirmus suur, mis ettevõtetel iga aasta saamata jäävad, sest kliendid lükkavad otsuseid edasi või jätavad tegemata,” rääkis Kukk. “Klient väsib ära, sest me anname kliendile lihtsalt nii palju valikut,” tõdes ta. Umbes viiendik kliente jätabki tehingu sooritamata, kuna peab selleks liigselt pingutama, tõi ta välja.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eestis peetakse pandipakendisüsteemi nii iseenesestmõistetavaks, et kipume unustama, kui erakordse edulooga on tegemist. Tagastame üle 90% turule lastud joogipakenditest. See on tulemus, millega kuulume maailmas absoluutsete liidrite hulka. Sellest efektiivsusest on saanud ekspordiartikkel, millele annab hoogu kiiresti kasvav tehnoloogiaettevõte RVM Systems. Nende uusim Eestis toodetud lahendus, Kalla-tüüpi taaraautomaat, ei valluta ainult kohalikke poode, vaid liigub suure hooga üle maailma.