• 17.10.25, 13:12

Müügikoolitaja Eero Palm telefonimüügist: raskeim hetk on enne kõnet, mitte selle ajal

Kõige raskem hetk on telefoni haaramine. Kui see on tehtud, läheb kõik lihtsamalt, rääkis müügikoolitaja Eero Palm.
Müügikoolitaja Eero Palm
  • Müügikoolitaja Eero Palm
  • Foto: Erakogu
Telefonimüük on paljudele müüjatele sama hirmutav kui avalik esinemine. Hirm “ei” ees, ebamugav tunne “tüütamisest” ja teadmatus, kuidas vestlust alustada, muudavad esimese kõne sageli kõige raskemaks etapiks. Müügikoolitaja Eero Palm ütleb, et see on täiesti loomulik – just sealt algabki müügitöö vaimne pool.

Seotud lood

Arvamused
  • 14.10.25, 12:20
Müügikõne lõpp ehk closing ei ole trikk - see on professionaalne kutse otsustada
Müügiprofil on läbi mõeldud vähemalt 5 erinevat closingut
Closing on väga tundlik osa müügist. See ei ole manipuleerimine, trikk ega surve, vaid läbimõeldud ja aus kutse teha otsus, kirjutab arvamusloos rahvusvahelise kogemusega müügi- ja juhtimiscoach Kertu Märtin.
Uudised
  • 25.09.25, 05:45
5 vaadet, mis aitavad müügi kitsaskohad üles leida
Täna meenutab müük pigem tantsu tormis – sammud võivad olla paremale või vasakule, aga edasi tuleb liikuda igal juhul. Küsimus on selles, kas ettevõte suudab muutustega paindlikult kaasa minna või jääb kinni vanadesse mustritesse, rääkis Müügijuhtimise konverentsil agiilse juhtimise ekspert Katrin Rohtla.
Uudised
  • 26.09.25, 12:16
Miks inimlikkus jääb ka AI ajastul konkurentsieeliseks?
Inimlikkus ei kao ka siis, kui tehisintellekt teeb müügiprotsessid üha efektiivsemaks – vastupidi, just personaalne ja inimlik lähenemine võib saada ettevõtte suurimaks konkurentsieeliseks, rääkis Müügijuhtimise aastakonverentsil esinenud müügipraktik ja konsultant Mardo Kase.
Saated
  • 07.10.25, 13:00
Kuidas kliendi korduv edasilükkamine müügis muuta tehinguks?
Klient ütleb, et helistame hiljem, vaatame uuel aastal või ei vasta enam üldse? Müügis tähendab edasilükkamine sageli ummikseisu, kus lahendus venib ja selgust ei saabu. Tänases saates analüüsitakse, miks sellised olukorrad tekivad ja kuidas neist välja tulla viisil, mis hoiab kliendisuhte usaldusväärsena ning viib müügi ikkagi tulemuseni.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 14:43
Välispartneri kontroll aitab teha kindlaid otsuseid rahvusvahelises äris
Creditinfo Eesti aitab ettevõtetel hinnata rahvusvaheliste partneritega seotud riske ja langetada läbimõeldud otsuseid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele