• 16.09.25, 17:07

Ekspert selgitab: mis on eduka müügikirja saladus?

Kas müügikiri peaks olema lühike ja terav või pigem põhjalik ja informatiivne? Ei ole üht kindlat retsepti – oluline on, et kiri sobituks nii sihtrühma kui ka konkreetse pakkumise konteksti, ütles digistrateeg Marika Juusu.
Veebikooli asutaja ja digistrateeg Marika Juusu
  • Veebikooli asutaja ja digistrateeg Marika Juusu
  • Foto: Erakogu
Marika Juusu selgitas, et mõnikord töötab kõige paremini just väga lühike ja konkreetne kiri, mis tekitab lugejas uudishimu ja paneb kohe klikkima. Seda eriti juhul, kui adressaat on juba teemaga kursis. „Teinekord on aga vaja pikemat kirja, kus räägin lahti tausta, toon näiteid ja annan väärtust – nii saab kasvatada usaldust,“ ütleb ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.12.25, 13:55
Makseautomaat kui uus müügipunkt: lahendus, mis avab ettevõttele uusi võimalusi
Ettevõtted liiguvad üha enam iseteeninduse suunas ning otsivad lahendusi, mis võimaldaksid teenust laiendada ka seal, kus teenindajat ei ole. Seda toetab makseautomaadi terviklahendus, milles Nixor seob PAX makseterminalid ja NixPay tarkvara üheks töökindlaks ning turvaliseks maksesüsteemiks ning toetab ettevõtet lahenduse kasutuselevõtul ja haldamisel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele