• 16.09.25, 17:07

Ekspert selgitab: mis on eduka müügikirja saladus?

Kas müügikiri peaks olema lühike ja terav või pigem põhjalik ja informatiivne? Ei ole üht kindlat retsepti – oluline on, et kiri sobituks nii sihtrühma kui ka konkreetse pakkumise konteksti, ütles digistrateeg Marika Juusu.
Veebikooli asutaja ja digistrateeg Marika Juusu
  • Veebikooli asutaja ja digistrateeg Marika Juusu
  • Foto: Erakogu
Marika Juusu selgitas, et mõnikord töötab kõige paremini just väga lühike ja konkreetne kiri, mis tekitab lugejas uudishimu ja paneb kohe klikkima. Seda eriti juhul, kui adressaat on juba teemaga kursis. „Teinekord on aga vaja pikemat kirja, kus räägin lahti tausta, toon näiteid ja annan väärtust – nii saab kasvatada usaldust,“ ütleb ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele