Fontakti uus juht Olev Tehver: “Müügitiimis peab olema mängulisust ja võistlusmomenti”
Müügivaldkonnas varakult kanda kinnitanud Olev Tehver võttis juunis üle müügiagentuuri Fontakti juhtimise. Tehver usub, et ettevõte on valmis järgmise arenguhüppe tegema ja plaanid selleks on paigas.
Uurisime Müügijuhtimine 2025 konverentsi esinejatelt, mida nemad soovitavad sügishooajal ja järgmist aastat planeerides müügivaldkonna vastutajal eelkõige fookusesse panna või läbi mõelda.
Kuigi praegustel ebakindlatel aegadel võib olla keeruline oma tooteid müüa, siis kõige olulisem on müügiga jätkata ja teha klientidega kasvõi kokkuleppeid tulevikuks, rääkis müügifirma Fontakt partner Rene Sildvee.
B2B müügimaastik areneb enneolematu kiirusega ning saabuvat aastat kujundavad tehnoloogiate kiire areng, muutused ostjate käitumises ja üha domineerivamaks saavad andmepõhised strateegiad. Fontakt partner Rene Sildvee pani kokku kolm peamist megatrendi, mis mõjutavad B2B müügimaastikku aastal 2025 ning annab soovitusi, kuidas nendega sammu pidada.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.