• 05.12.24, 09:32

B2B müügi kolm megatrendi aastal 2025. Kuidas püsida konkurentsis?

B2B müügimaastik areneb enneolematu kiirusega ning saabuvat aastat kujundavad tehnoloogiate kiire areng, muutused ostjate käitumises ja üha domineerivamaks saavad andmepõhised strateegiad. Fontakt partner Rene Sildvee pani kokku kolm peamist megatrendi, mis mõjutavad B2B müügimaastikku aastal 2025 ning annab soovitusi, kuidas nendega sammu pidada.
B2B müügi kolm megatrendi aastal 2025. Kuidas püsida konkurentsis?
  • Foto: Andres Haabu
1. Tehisintellekt ja automatiseerimine muudavad müügi ülimalt personaalseks

Seotud lood

Saated
  • 03.12.24, 13:00
Müügikunsti kuldne aeg: inspireeriv teekond jaemüügis
Tõeliselt särav tippmüüja ja professionaal Katrin Muld Goldtime'ist jagab saates "Nimed müügitahvlil" oma inspireerivaid hetki, naljakaid lugusid ja väärtuslikke õppetunde, mis ehete müügi kulisside taga toimub.
Uudised
  • 25.11.24, 10:51
Loe, milliseid tüüpvigu tehakse müügi ametikohtade sisseelamisprogrammis
Sisseelamisprogrammi määrab, kui kiiresti ja edukalt suudab uus töötaja oma rollis kohaneda, areneda ja tulemusi saavutada. Hästi korraldatud programm pole ainult uue töötaja kiire sisseelamine, vaid ka pikaajalise müügiedu kindlustamine, rääkis DPD Eesti müügiüksuse juht Gert Karu.
Uudised
  • 18.07.23, 15:10
Müügiekspert: müük on pikaajaline mäng, jätkata tuleb ka ebakindlal ajal
Kuigi praegustel ebakindlatel aegadel võib olla keeruline oma tooteid müüa, siis kõige olulisem on müügiga jätkata ja teha klientidega kasvõi kokkuleppeid tulevikuks, rääkis müügifirma Fontakt partner Rene Sildvee.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele