• 01.12.25, 12:00

Elisa jaemüügi juht: silmast silma suhtlus annab tänases digimaailmas klienditeeninduses suure eelise

Teenuste tarbimine ja ostlemine on paljuski kolinud digimaailma, ent klientide teenindamises ja müügitöös on silmast silma suhtlusel jätkuvalt suur eelis. Kohtumisest otsib emotsioone ja lisaväärtust nii töötaja kui ka klient, leiab Elisa jaemüügi valdkonna juht Anu Eha.
Elisa jaemüügi valdkonna juht Anu Eha.
  • Elisa jaemüügi valdkonna juht Anu Eha.
  • Foto: JAKE FARRA
Inimene on sotsiaalne olend, kes on miljonite aastate jooksul harjunud näost näkku suhtlema. Loeme teise inimese näoilmeid, sätime oma käitumist vastavalt kaaslase kehakeelele ja hääletoonile. Otsene kontakt aitab teineteist paremini mõista.

Seotud lood

Uudised
  • 03.11.25, 10:35
Hea teenindus algab toote tundmisest ja sisemisest kirest
Mõni nädal tagasi tänati ja autasustati Tartu Kaubamaja 2025. aasta parimaid teenindajaid ja teeninduskohti. Oma parima teeninduse saladusi ja nippe jagavad Universaal Universum ning Goldtime.
Saated
  • 03.11.25, 14:00
Tele2 ja Euronics: kliendikogemuse investeering aitab kasvada ka languses
Euronics ja Tele2 on viimastel aastatel strateegiliselt panustanud kliendikogemuse arendamisse. "Kui kliendist ei lähtu, ei saa ettevõte pikas plaanis edukas olla," ütleb Euronicsi kliendikogemuse juht Marge Vellesalu.
Saated
  • 25.11.25, 14:00
Klick: teise ringi kaup ja personaliseerimine tõusevad e‑kaubanduse võtmeteguriteks
Teise ringi kauba kiire kasv ja täpsemalt sihitud pakkumised kujundavad e‑kaubanduse uut konkurentsiolukorda. Klick Eesti e‑kaubanduse juht Gunnar Obolenski sõnul on kvaliteet, nutikas andmekasutus ja paindlik teenindus saanud hinnavõrdlusest olulisemaks, sest turul võidab see, kes suudab ostjale pakkuda personaalselt sobivat lahendust kogu ostuteekonna vältel.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.11.25, 15:44
Selver kutsub osalema heategevuskampaanias väikeste patsientide heaks
11. novembril käivitub Selveri heategevuskampaania „Koos on kergem", mis toetab 16 haigla laste- ja sünnitusosakondi üle Eesti. 23 aastat kestnud projekti käigus on kogutud üle 1,5 miljoni euro.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele