Teise ringi kauba kiire kasv ja täpsemalt sihitud pakkumised kujundavad e‑kaubanduse uut konkurentsiolukorda. Klick Eesti e‑kaubanduse juht Gunnar Obolenski sõnul on kvaliteet, nutikas andmekasutus ja paindlik teenindus saanud hinnavõrdlusest olulisemaks, sest turul võidab see, kes suudab ostjale pakkuda personaalselt sobivat lahendust kogu ostuteekonna vältel.

- Klick Eesti e‑kaubanduse juht Gunnar Obolenski ja saatejuht Kuldar Kullasepp Maksekeskusest.
- Foto: Äripäev
E‑kaubandus on pandeemiajärgsest hüplikust kasvust liikunud stabiilsemaks, kuid sisult üha keerukamaks valdkonnaks. Põhiküsimus on, mille alusel e‑poed tulevikus eristuvad ning millised arengud hakkavad kujundama turu konkurentsivõimet.
Klick Eesti e‑kaubanduse juht
Gunnar Obolenski selgitab, miks kvaliteet, teenindus ja spetsialiseerumine on saanud hinnasõjast olulisemaks ning kuidas teise ringi kaup, personaliseerimine ja AI‑põhine klienditeenindus nihutavad ostukäitumist.
Saates tuleb juttu ka ülereguleerimisest, mille mõju ulatub nii tootekirjeldustest pakendiaruandluseni, ning sellest, kuidas e‑kauplejad püüavad seadusloojatele oma häält kuuldavaks teha. Vaatame lähemalt makseviiside muutust, eriti kaardimaksete ja Apple Pay kiiret kasvu ning tarneootuste kasvanud pinget, kus kliendi soov „kohe kätte“ kujundab kaupmeeste tööprotsesse.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Lisaks räägime omnichannel-müügist, tagastuste tegelikust mahust ning sellest, miks kliendikogemus, läbipaistev info ja turvalisus jäävad ka 2025. aastal e‑kaubanduse võtmeküsimusteks.
Saadet “E‑kaubanduse areng ja tulevik” juhib
Kuldar Kullasepp.
Klick: teise ringi kaup ja personaliseerimine tõusevad e‑kaubanduse võtmeteguriteks
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!