Tuleval aastal on toiduainete jaekaubanduses olulisteks märksõnadeks omamärgitoodete kasv, kampaaniapakkumiste asendumine püsivate soodushindadega ning piiriüleste e-ostude jätkuv populaarsus tööstuskaupade kategoorias.

- Rimi Eesti Food tegevjuht Kristel Mets
- Foto: Erakogu
Rimi Eesti Food tegevjuhi Kristel Metsa sõnul on kampaaniatoodete osakaal olnud viimased kaks aastat kasvutrendis, kuid juht näeb, et 2026. aastal see kasv enam ei jätku. „Hüppelist kasvu ei näe, sest kampaaniapakkumised asenduvad igapäevaste soodsate tavahindadega. Klient on väsinud eripakkumiste taga jooksmisest ja hindab rohkem püsikliendiprogrammide kaudu saadavaid soodustusi ning stabiilset hinnataset,“ tõdes juht.
Soovid ülevaadet toidu- ja esmatarbekaupade sektori suundumustest?
Tutvu lähemalt jae- ja hulgimüügi
aastaraportiga!
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Äripäeva raadiosaates „Kaupmehe edu valem“ arutlesid Rimi tegevjuht Kristel Mets ja Coop Eesti juhatuse esimees Rainer Rohtla, kuidas mõjutaks toidukaupadel käibemaksu langetamine lõpphindu ja eri sissetulekuga tarbijaid.
Trahv võib ulatuda 400 000 euroni
Konkurentsiamet uuris esimest korda Eesti põllumajandus- ja toidutootjatelt, kas nende suhtes on kasutatud ebaausa kaubandustava võtteid. Rikkumisi tuvastati mitmeid ning peagi alustatakse järelevalvet jaekettide üle, kelle lepingutes esines ebaausa kaubandustava tunnuseid, kinnitas Konkurentsiteenistuse jurist Kristin Truus.
Rimi avas Keilas täna Vesiveski kaubanduskeskuse. Lisaks uuele Rimi supermarketile hakkab keskuses teiste seas tegutsema ka näiteks perearstiteenust pakkuv Merelahe Tervisekeskus, ainulaadse ringtreeningualaga Fitness 24/7 spordiklubi ja Aasia restoran Lucky Lotus.
Äripäeva raadiosaates „Kaupmehe edu valem“ rääkisid Rimi tegevjuht Kristel Mets ja Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimees Rainer Rohtla, kuidas kujuneb toote lõpphind poeriiulil.
Usin-TR on 1998. aastast Keilas tegutsev pereettevõte, mis valmistab kulinaariatooteid ning lisaks pagari- ja kondiitritooteid. Aastatega on tootevalik märgatavalt kasvanud ning pikka aega toimetati vanema tarkvaralahendusega, mis jäi aga uutele ideedele ja kasvuambitsioonidele jalgu.