• 17.11.25, 08:26

Uuring: Eesti tarbija otsib head hinda, kuid ei tee kvaliteedis järeleandmisi

Eesti tarbija teeb ostuotsuseid eelkõige kahe teguri – hinna ja kvaliteedi – põhjal. Edasised valikud sõltuvad juba tootekategooriast: kestvuskaupade puhul on määrav brändi tuntus, toidukorvi koostamisel aga toodete päritolu ja tervislikkus, selgus rahvusvahelise konsultatsioonifirma EY tarbijauuringust Future Consumer Index (FCI).
Ranno Tingas, EY partner Eestis
  • Ranno Tingas, EY partner Eestis
  • Foto: Erakogu
"Viimaste aastate hinnatõus, tarneahelate häired ja poelettidel nähtavad muutused, näiteks väiksemad pakendid, on muutnud tarbija käitumist ettevaatlikumaks," nendib Ranno Tingas, EY partner Eestis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 14:43
Välispartneri kontroll aitab teha kindlaid otsuseid rahvusvahelises äris
Creditinfo Eesti aitab ettevõtetel hinnata rahvusvaheliste partneritega seotud riske ja langetada läbimõeldud otsuseid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele