• 05.12.25, 11:51

Eesti looduslike suuhooldustoodete bränd Fresmy alustas eksporti neljale Euroopa turule

Eesti jätkusuutlikku suuhooldust edendav ettevõte Fresmy on astunud olulise kasvusammu, alustades eksporti Rootsi, Ungarisse, Tšehhi Vabariiki ja Kreekasse. Kõik neli koostööpartnerit leiti Bologna Cosmoprof ilumessilt, kus Fresmy on osalenud Eesti ühisstendiga kahel viimasel aastal.
Eveliis ja Marko Kurg Fresmy omanikud ja asutajad
  • Eveliis ja Marko Kurg Fresmy omanikud ja asutajad
  • Foto: Erakogu
Fresmy arendab ja toodab looduslikke plastivabu suuhooldustooteid ning pakub oma lahendusi nii bränditoodetena kui ka private label’ina. Ettevõtte juht Marko Kurg räägib, et Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse (EIS) ühisstendidel osalemine oli otsustava tähtsusega. „Cosmoprofil saavutatud tunnustused ja nähtavus on andnud meile võimaluse jõuda turgudele, kus hinnatakse keskkonnasõbralikke ja innovaatilisi suuhooldustooteid. Need neli riiki on meie jaoks strateegilise tähtsusega, sest tarbijad otsivad seal just naturaalseid alternatiive,“ ütles Kurg.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.25, 08:30
Samm-sammult ja nutikalt: kuidas muuta oma e-pood rahvusvaheliseks edulooks?
Üks levinumaid vigu on proovida kõiki tegevusi korraga: laieneda erinevatele turgudele ja siseneda neisse erinevate uute teenustega. Edukamad on olnud need e-poed, kes valivad korraga ühe sihtturu, kus huvi juba olemas – olgu selleks orgaaniline liiklus, sotsiaalmeedia kaasatus või kasvav tellimuste arv sellest riigist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele