“Sügavalt usklike lapsevanemate jaoks käib lahing laste mõttemaailma eest, selle eest, millega ta mängib ja mida ette kujutab,” arvas One2believe tegevdirektor David Socha, kes on kujude müügiedus optimistlik. Nukud on Wal-Marti pressiesindaja Melissa O’Brieni sõnul hiljem usukirjandust turustavatele kauplustele sissejuhatuseks, raamatuturg on viimase aasta jooksul kasvanud 5,6 protsenti.
Hinnanguliselt kulutab ligi veerand ameeriklastest aasta jooksul religioosse sisuga toodetele 25 kuni 50 dollarit, millest enim läheb gospelmuusika ja kirjanduse peale, Jeesuse või Koljati kujukese eest tuleks rahakotti kergendada 5–20 dollari võrra.
Kujukestega kauplema hakkav Wal-Mart on varem religioossete kaupade müügiga ka ämbrisse astunud, mullu aasisid vabaorganisatsioonid korporatsiooni, sest kauplustes on müügil usulist sallimatust propageeriv arvutimäng.