Eesti kaupmees kitsale ajale vaatamata ahne

Väide kaupmeeste ahnusest võib
esmapilgul tunduda imelik, sest kõikjal ilutsevad reklaamid kuni
70protsendilistest allahindlustest, paraku saavad kohutava tünga need, kes seda
usuvad, sest tegelikult küündivad juurdehindlused kosmosesse.

Pierre Cardini poes jäi ajakirjanikule silma mantel, mida pood müüs alguses hinnaga 4095 krooni ning hinnati hiljem 3275 krooni peale ja nüüd maksab see 2050 krooni, kirjutas Eesti Ekspress.

Ajakirjanik teeb eksperimendi korras ettepaneku osta kaup ära 1500 krooniga, millega müüja peale viivukest mõtlemist ei nõustu.

"See läheks juba alla omahinna. 2050 on viimane piir!"

"Kas teil on sajaprotsendilised juurdehindlused tavapärased?"

Müüja: "Oh, see on isegi vähe veel. Kui te vaid teaksite, mis tegelikult hindadele otsa pannakse!" Tema tahtvat palka saada, keskus üüri jne.

Taoliselt või harva väikese allahindlusega lõppevad ka ajakirjaniku ülejäänud poekülastused sel päeval.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara