Tobaccoland Eesti uueks ärinimeks on Eugesta Eesti

26. märtsil 2009. aastal vahetus
Tobaccoland Eesti ASi ärinimi ning edaspidi kannab ettevõtte nime Eugesta Eesti
AS.

Eugesta grupp omandas Tobaccoland Eesti ASi aktsiad sajaprotsendiliselt 1. juulil 2008 ning grupi allüksuse ärinime muutus on meie arvates loomulik protsess, teatas ettevõte.

Eugesta grupi ajalugu ulatub aastasse 1992, kui alustati oma tegevust Lääne-Euroopast toiduainete importimisega. Esimestel aastatel töötas ettevõttes vaid 5 inimest. Praegu tegutseb grupp Eestis, Lätis ja Leedus ning kolmes riigis kokku töötab üle 700 inimese.

Eugesta on Balti riikides üks suurimaid hulgimüügiettevõtteid, mis pakub oma koostööpartneritele kõrgkvaliteetseid distributsiooni- ja logistikateenused. Aastaks 2010 plaanib ettevõte olla oma valdkonnas juhtival positsioonil Baltikumi turul.

Laienemise kinnituseks on lisandunud portfelli lühikese perioodiga sellised tuntud brändid nagu Wrigley, Bison, Bella ja Unilever. Samuti jätkame ainsana JTI sigarettide, Ritmeester Al Capone sigarillode ja Pöschl tubaka edasimüüjana. Liidrid ollakse ettevõtte sõnul nii kõnekaartide kui ka tikkude ja tulemasinate turul. Läheajal on tulemas mitmed uued tootegrupid.

Kokku on Eugestal hetkeseisuga enam kui 15 000 äriklienti. Kuna ettevõte laieneb, mis nõuab ka enam tööjõudu, siis seega on suurendatud ka müügi- ja kommertsosakonda tänavu.

Aastal 2008 oli grupi käive 186 miljoni eurot. Senini on käive väga stabiilselt kasvanud igal aastal peaaegu 10 protsendi võrra, kuid selleks aastaks prognoositakse ca 20 protsendilist kasvu.
Ettevõte kinnitas, et nende koostööpartnerite jaoks ei too ärinime vahetumine kaasa mingeid täiendavaid kohustusi – kõik lepingud ning neist tulenevad õigused ja kohustused kehtivad endisel viisil; kõik ettevõtte kontaktnumbrid jäävad samaks.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara