Aira Tammemäe seminar: Seaduskuulekas müük

15. mail korraldab Äripäeva müügijuhtide teemaveebi Best Sales toimetaja Aira Tammemäe koos advokaadibürooga Lextal seminari "Seaduskuulekas müük".

Seminar keskendub küsimusele: Kuidas seaduskuulekalt luua uusi kliendikontakte?

Eesti seadused panevad müügitööle järjest karmimad piiranguid. Eksimuse hind võib olla pankrot või mõne jaoks töö kaotus. Kaebuste hulk Andmekaitse Inspektsioonile järjest kasvab. Müügijuhtidel on tekkinud kümneid küsimusi seaduste tõlgendamise kohta. Vahel tundub, et seaduskuulekalt ei olegi võimalik müüa. Vähemalt mitte olukorras, kus oma kliendibaasi veel ei ole või see on edu saavutamiseks ebapiisav. Kuidas edasi?

Aeg:15.mai, algus kell 9.30-15.00
Koht: Rävala pst 4 (Euroopa Liidu maja) 8. korrus, advokaadibüroo Lextal seminariruum.
Eriti oodatud: ettevõtete müügijuhid, müügi- ja turundusdirektorid, keskmiste ja väikeettevõtete juhid, väikeettevõtjad.

Programm

Mis ei ole keelatud, on lubatud?
Advokaadibüroo Lextal vandeadvokaat Mari Männiko

Otsime eelkõige "aknaid" ja näitame ära ka "trellid" nende akende ees. Mida tuleb arvestada firmasiseste andmebaaside kasutamisel? Millistel tingimustel saab kasutada müügis väliseid andmebaase? Kuidas seaduskuulekalt luua uusi müügikontakte? Facebooki ja Twitteri ohud. Kui seaduslik on tegelikult kaubanduskeskustes kontaktide kogumine?

Ettevaatust müügijuhid! Olete jälgimise all.
Advokaadibüroo Lextal vandeadvokaat Margus Poola

Mille vastu kõige enam eksitakse? Millised on võimalikud karistused? Kohtupraktikad meil ja mujal Euroopas. Viimasel ajal on tekkinud kliente, kes varmalt esitamas firmadele kahjunõudeid oma privaatsuse rikkumise eest. Viidatakse andmekaitsele ja nõutakse kompensatsiooni. Millal on mõistlik kokkuleppele minna? Kui tõenäoline on rahaline kahju? Mida teha, kui on juhtunud?

Oleme süüdi!- juhtumianalüüs müügitöö argipäevast

29. veebruaril saadeti info@xxx aadressilt välja e-mail “Vabanege võlglastest!” Järgmise paari tunni jooksul laekusid müügipakkumise saajate postkasti sajad pahased vastusmeilid. Osades tekitas see arusaamatust: Milles mina süüdi olen? Ma ei ole teile midagi saatnud! Kuna vastused olid karmid ja süüdistused räiged, jäi paha tunne ka neile, kes teadsid, milles asi. Müügipakkumine oli saadetud välja avatud nimekirjaga. Juhtum jõudis Andmekaitse Inspektsiooni.

Seminaril osalejad analüüsivad töögruppides kolme juhtumit müügitöö argipäevast. Otsitakse põhjusi, miks nii juhtus ja pakutakse ideid tekkinud olukorra lahendamiseks nii juriidilisest kui eetilisest aspektist. Appi tulevad professionaalid.

Kui vajad kontakte, jaga väärtust!
Radikaalne kliendiõiguste evangelist Indrek Saul

Kas telefonikataloogi koht on prügikastis? Internetist leitud kontakt ajab andmekaitsjad tagajalgadele. Mida teha? Kvaliteetne kontaktibaas on hea müügitöö alus. Indrek räägib turu kogemusest ja uutest ideedest kontaktibaaside loomisel ja täiendamisel. "Lead qualification“– Kuidas määratleda müügivõimalus?

Täpsete müügikontaktide tekitamine whitepaperite abil
Kristjan Orav, whitepaperite projektijuht Äripäevas

Konkreetsed näpunäited praktikult. Millised tehnilised lahendused aitavad müügikontakte koguda? Põhjalikumalt tuleb juttu tuleb kvaliteetsete müügikontaktidekogumisest whitepaperite abil. Kuidas seda meetodi müügitöös ära kasutada?

Parimad praktikad, kas ka seaduskuulekad?

Oma kogemusi jagavad Eesti edukad müügieksperdid.
• Viasat, kes lisaks kaubanduskeskustes müügikontaktide kogumisele on alustanud Eestis ka “ukselt-uksele” müüki. Kogemusi jagab Viasati müügidirektor Aet Viira.
• Microsoft, mis viis läbi Eesti edukaima müügileadide kogumise kampaania.

Ajakava:
9.30 Kogunemine ja hommikukohvi
9.50 Seminari avasõnad
10.00-10.40 Ettekanne
10.40-11.20 Ettekanne
11.20-11.40 Ülesanne töögruppides
11.40-12.00 Töögruppide kokkuvõtted, diskussioon
12.00-13.00 Lõuna
13.00- 13.40 Ettekanne
13.40- 14.20 Ettekanne
14.20-14.50 Parimad praktikad
15.00 Seminari lõpp

Seminari modereerib ja illustreerib näidetega Best Salesi toimetaja Aira Tammemäe.

Osavõtutasu: varakult registreerudes on soodushind 159 eurot +km (soodustus kehtib ka juhul, kui ühest ettevõttest osaleb rohkem kui üks töötaja). Alates 8. maist on seminari hind 199 eurot +km.

 

 

Osale arutelus

  • Annika Matson

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara