Maxima käive suurenes vabariigi aastapäeva eel ligi viiendiku

Maxima kaupluste käive kasvas vabariigi aastapäeva ostudega seonduvalt 19% võrreldes möödunud aasta sama ajaga, enimmüüdud tooteks oli sea välisfilee ja erinevad puuviljad.

Kõige populaarsemaks Maximast ostetud iseseisvuspäeva tooteks osutus sel aastal seafilee, mida müüdi vahemikus 20.-24. veebruar ligi 45 tonni. Lisaks kuulusid enimmüüdud iseseisvuspäeva toodete hulka sel aastal tomatid, kohv ning erinevad puuviljad nagu banaanid, õunad, apelsinid. 

Maxima avalike suhete juhi Erkki Erilaidi sõnul osteti sel aastal iseseisvuspäeva lauale üllatavalt palju erinevaid puu- ja köögivilju. "Võrreldes eelmise aastaga on tarbijad üha rohkem hakanud eelistama puu- ja köögivilju. Nii näiteks osteti meie kauplustest vabariigi aastapäeva eel ligi 50 tonni banaane ja 20 tonni kirsstomateid," lisas Erilaid. "Samuti osutus väga suureks müügihitiks Eesti Pagari nisukukkel, mida müüdi enam kui 40 000 tükki."

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara