Bauhof: hilisest kevadest hoolimata algas aasta edukalt

Nii nagu ka eelmisel aastal oli Bauhofi kasv üle jaekaubanduse üldise kasvu, on ka see aasta hästi alanud, tunnistas ASi Bauhof Group turundusdirektor Britte Maidra.

„Positiivset üllatust pakkusid nii jaanuar kui veebruar – mõlema kuu müük võrreldes 2012. aasta kahe esimese kuuga kasvas –, ehkki suuremaid kampaaniaid meil sel ajal ei olnud,“ rääkis Maidra. „Märtsis oli meil 17. korda suurim ehitus- ja aiakaupade sektori kampaania Ostumöll, mis oli tavapäraselt edukas.“

Maidra andmeil oli Bauhof Groupi eelmise aasta käive 97,6 miljonit eurot ja müük Eestis kasvas aastaga 10 protsenti. „Me ei taha konkreetseid numbreid välja öelda, kuna me ei ole börsiettevõte,“ lausus ta. „Need, kes ei ole börsiettevõtted, avalikustavad oma numbrid kord aastas, kui majandusaasta aruanne on lukus.“

Maidra ütles, et tänavune märts oli tervikuna üsna rahulik. „Eelkõige kauaks jäänud talvise ilma tõttu, mis takistas nii aia- kui ehitustöid,“ põhjendas ta. „Kohe avame aga aiahooaja suuremalt kui kunagi varem. Oleme osades oma kauplustes suurendanud väliaiakaupade pinda.“

Statistikaameti teatel suurenes jaekaubandusettevõtete jaemüük tänavu veebruaris eelmise aasta veebruariga võrreldes püsivhindades 2 protsenti. Samas kui jaanuaris suurenes jaemüük stabiilselt 4 protsendi võrra, siis veebruaris kasv aeglustus.

 

 

Osale arutelus

  • Väinu Rozental

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara