Statoil: tõstame tulemustasuga klienditeenindajate palka

Veebruarist kehtiva uue boonussüsteemi tulemusena on Statoili klienditeenindaja palk vähemalt 600 eurot ning parimatel ulatub kuni 800 euroni, ütles Statoil Fuel & Retail Eesti AS personalidirektor Hedi Nurme-Mc Donald.

 „Eelmisel aastal testisime tulemustasusüsteemi erinevate kampaaniate raames. Kuna see sai töötajate käest positiivse tagasiside ning avaldus positiivselt ka müüginumbrites, siis sel aastal otsustasime tulemustasu kahekordistada, kuivõrd see on kahepoolselt kasulik — mõjutab nii iga töötaja individuaalset sissetulekut kui ka ettevõtte müügitulemust,“ rääkis Nurme-Mc Donald, kelle sõnul moodustab tulemustasu Statoili müüjate kuu põhipalgast keskmisel ca 10-16%. Hinnanguliselt makstakse jaemüügisektoris sarnastel ametikohtadel tulemustasuna ca 7–11% kuu põhipalgast.

Kui varasemalt oli tulemustasu seotud 6-7 nädalat kestvate kampaaniate perioodidega, siis alates veebruarist mindi Statoilis üle kuupõhisele boonustasu maksmisele. „Nii tunnetab töötaja oma häid müügitulemusi ka rahaliselt kiiremini ning vajadusel saab oma edasisi tulemusi kiiremini mõjutama hakata,“ tõi Nurme - Mc Donald välja tulemustasu eelised.

„Klienditeenindaja, kes suudab pakkuda head teenindust, teenib tänu tulemustasule hästi ja on oma tööga ka rahul, sest parim tunnustus on klientide kiitus ning seda jätkub hea klienditeenindaja puhul igapäevaselt piisavalt,“ lisas Nurme-Mc Donald.

Statoili müüja-klienditeenindaja põhipalgad algavad Tallinnas ja Harjumaal 600 eurost ja mujal Eestis 580 eurost, millele lisanduvad lisahüvitis öösel töötatud tundide eest ning isiklikust müügitulemusest sõltuv tulemustasu. Edukamatel klienditeenindajatel ulatub brutopalk kuni 800 euroni.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara