Jysk paneb 50 000 eurot e-poe arendusse

Majapidamis- ja sisustuskaupade müügiga tegelev ettevõte Jysk investeeris tänavu oma online-kaupluste arendamisse kõigis kolme Balti riigis kokku 50 000 eurot.

Baltimaade Jyski juhi Dace Zundure ütles pressiteates, et tarbijate ostuharjumused on muutumas ja seda kinnitab ka Jyski online-poodide populaarsuse kasv. Tema sõnul on ettevõtte tänavu kasvanud mullusega võrreldes enam kui 80%.

Zundure teatel võttis ettevõte kasutusele uue kauplemisplatvormi, mis sarnaneb näiteks Amazon.com kasutatava müügiplatvormiga.

Jyski teatel moodustab Eesti online-poodide ostude käive 50% Balti riikide veebipoodide kogukäibest, järgnevad Läti ja Leedu. Populaarseimad kaubad Baltikumi online-poodides on riiete ja esemete hoidmiseks mõeldud tooted.

Osale arutelus

  • aripaev .ee, Ken Rohelaan

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara