Ülemiste keskust külastati avakuul ligi 600 000 korda

Kuu aega avatud uuenenud Ülemiste keskuse külastajate arv on oodatust suurem - kokku külastati avakuul keskust ligi 600 000 korda. Keskuse tõmbemagnetid on suuremad rõiva-ja spordikauplused ning lai söögikohtade valik. Tipp-päevadel tehakse keskuses ligi 35 000 ostu.

Ülemiste keskuse tegevdirektori Guido Pärnitsa sõnul käib keskuses keskmiselt 18 000 inimest päevas, kes teevad igapäevaselt kokku ligikaudu 21 000 ostu. „Kõige enam külastajaid on ootuspäraselt laupäeviti, umbes 25 000 inimest, kui lisaks tallinlastele jõuavad Ülemistesse ka inimesed väljastpoolt pealinna,“ lisas ta. Kõige külastajaterohkematel päevadel kasvab keskuses tehtud ostude hulk 35 000-ni.

Pärnits selgitas, et  uuenenud Ülemiste keskuse suuruste keskuste eesmärk on pakkuda külastajatele põhjust veeta keskuses võimalikult kaua aega ning selleks ei piisa vaid headest kauplustest.  „Keskuse õnnestumist näitab külastajate keskuses viibimise aeg, mis on eriti nädalavahetustel oluliselt pikenenud 2-3 tunnini inimese kohta,“ sõnas ta. 

Külastajate ja rentnike tagasiside uuenenud Ülemiste keskuse kohta on väga positiivne. „Külastajad on kiitnud väga head ja ühtlast kaupluste kooslust ning kaupluste loogilist grupiti paiknemist, mis teeb keskuses orienteerumise ning soovitud poe leidmise väga mugavaks,“ selgitas Pärnits. „Üllatavalt hästi läheb Eesti esimesel omalaadsel sporditarvetekauplusel SportsDirect, seda nii meie kui ka kaupluse operaatori arvates,“ lausus keskuse tegevdirektor.  Ta lisas, et väga populaarsed on keskuse söögikohad, mille osatähtsus kaubanduskeskustes üle maailma kasvab.

Suurt tähelepanu on pälvinud temaatilised puhkealad, kus ostlemise vahepeal on võimalik aega veeta. „Laste lemmik Ülemiste keskuses on esimese ja teise korruse vaheline liutoru, kuid lisaks lastele sõidavad liutorust alla ka täiskasvanud,“ ütles ta.

Ülemiste keskus on Eesti suurim moe- ja perekeskus, milles on 210 kauplust ja teeninduskohta.

Osale arutelus

Toetajad

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara