Baltika: konkurents on tugevnenud

Baltika müügi- ja turundusdivisjoni direktor Kati Kusmin ütles novembri müügitulemuste kohta, et Balti riikides on konkurents suurenenud ning jaemüügi tugeva kasvu taga on läbimõeldud ja kliendi ootustele vastavad kollektsioonid.

Järgneb Kusmini kommentaar.

Konkurents Baltikumi moekaubanduses on võrreldes eelmise aastaga pigem tugevnenud. Juurde on tulnud uut kaubanduspinda kas olemasolevate kaubanduskeskuste laiendamise või uute keskuste kaudu ning turule täiesti uusi tegijaid. Samas on jõudsalt kasvanud ka tekstiiltoodete ja garderoobikaupade jaemüük tervikuna. Seega värske pakkumine on garderoobikaupade turgu kasvatanud, mitte niivõrd praegust turgu ümber jaganud.

Kui sügise algus väga sooja ilmastikuga rõivamüüjaid just ei rõõmustanud, siis novembri õhutemperatuurid suunasid kliente sügis-talviseid rõivaid ostma.

Baltika brändide novembrikuu Baltikumi jaemüügi tugeva kasvu taga on läbimõeldud ning kliendi ootustele vastavad kollektsioonid, õigesti ajastatud hooaja keskne sooduskampaania (nn midseason sales), oktoobris avatud poodide kiire käivitumine ning nüüdseks kõigis kolmes Balti riigis lansseeritud ja klientide poolt hästi vastu võetud ning aktiivselt kasutatav AndMore püsikliendi boonusprogramm.

Baltika novembri müügitulu jätkuvatest tegevusvaldkondadest ulatus 5,48 miljoni euroni, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 13%. Jaemüük suurenes Baltikumis 15%, s.h Leedus 22%, Lätis 19% ja Eestis 9%. Venemaa jaemüük vähenes 18% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Kohalikus valuutas mõõdetuna kasvas müük Venemaal 6%.

Osale arutelus

  • Rainer Saad

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara